SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Soms moet datquote:
oh, rauw vlees vind ik nog wel lekekr. Als het rund is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, maar het idee van rauw vlees niet zo.
De kleur is wel alleen maar van de paprikapoeder he.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filet american is meer oranje toch?
nja, normale filet american trekt me al niet, dus vegetarisch nog minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
De kleur is wel alleen maar van de paprikapoeder he.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets zei de assistente ook. Dus nog even in de gaten houden en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat laatste heb ik inmiddels wel afgeleerd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Adertje, aambei, nét even te ruw geweest met pleepapier. Kan allemaal.
Maar komt ze ook?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
vanavond broccoli en gehakt. speciaal voor 4everblackeyed.
Als het nu in korte tijd drie keer gebeurt dan moet je misschien even iets dicht laten branden ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets zei de assistente ook. Dus nog even in de gaten houden en zo.
nee, zeker niet.quote:
Lekker bij die ontvlambare gassen daarquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het nu in korte tijd drie keer gebeurt dan moet je misschien even iets dicht laten branden ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens met m'n nicht en haar toen-nog-vriend op stap, hadden we van die huismerk M&M's op. belt ze de volgende dag 'heb jij ook groene kak? want wij hebben het allebei en weten niet waardoor'
Ja geef het je graagquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:13 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal laat je wel de regen en de kou hier?
Goeie reis alvast!
Doe ik zeker, zeker de komende week. En ik kijk elke keer al.quote:
zo heb ik ooit aan de bar gezeten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens met m'n nicht en haar toen-nog-vriend op stap, hadden we van die huismerk M&M's op. belt ze de volgende dag 'heb jij ook groene kak? want wij hebben het allebei en weten niet waardoor'
Blue Caracao is ook altijd prijs.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo heb ik ooit aan de bar gezeten.
de barman: ik heb gisteravond zo veel dropshot verschonken, iemand moet vandaag toch wel zwart gekakt hebben.
De man naast me en ik in koor: "donkergroen"
ook 1 bonk kleurstof ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blue Caracao is ook altijd prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |