quote:
Op donderdag 5 juni 2025 23:08 schreef Glazenmaker het volgende:[..]
Nee hoor. Extreem links is een stuk kleiner dan de Bruin rechtse golf die door het westen gaat. Dat maakt die mensen niet minder kut, maar wel minder belangrijk. Geertje heeft deze week nog gezegd dat we rechters moeten gaan negeren. Niet democratisch de wet aanpassen, maar arbitrair rechters gaan negeren. Nou als de staat dat gaat doen heeft niemand meer rechten. En er is een goede kans dat het hem gaat lukken. Niks op links kan momenteel dat gevaar geven in Nederland.
De 'woke progressieve' golf is dan weer groter dan de bruin rechtse.
En mijn hemel wat laat je dat schitterend zien steeds.
Die fijne lieve en niet gevaarlijk extreme types die je op links dan weer negeert, negeren al ik weet niet hoe lang wetten, regels en fatsoen in het algemeen.
Van universiteitslopende studenten (niet aangepakt) tot XR-terroristen (niet aangepakt) tot wegmoffelen van onwelgevallige wetenschap en rapporten (liggen nog steeds in laatjes) tot hyper gekleurde media over progressieve stokpaardjes als klimaat, transgenders, Gaza en 'Westers imperialisme'...
Kijk, als je zelf al die dingen aanhangt, snap ik dat je het niet meer ziet. En dan is alles natuurlijk al heel snel extreem-rechts.
Het is niet PVV of VVD die de afgelopen jaren het 'JUISTE NARRATIEF' heeft bepaald, dat waren D66 en GL. En die bepalen dat narratief nog steeds.
Zolang die pro-Pallie terreurgroep en XR gewoon kan doen en laten wat het wil, moet je zwijgen over wat wel en niet gevaarlijk is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam