Prijs van switch 2 is best achterlijk hoog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:34 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom die boycot? Ik ben out of the loop als het om Japanse bedrijven cucken gaat.
Ik zou er wel eentje kunnen kopen en dan niets merken aan het beschikbare budget.quote:
Haha serieusquote:
Een oled Upgrade over een jaar voor maar 300euro extraquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:42 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Haha serieusKomen ze zeker jaren daarna weer aankakke met een Oled scherm.
De Gameboy (color)!quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:05 schreef Drxx het volgende:
Wil voor het eerst sinds GameCube weer Nintendo-games spelen, wat moet ik dan kopen?
Dat is zodat je het kunt doorverkopen of uitlenen i.p.v. dat zo'n aankoop aan je account vastzit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:44 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Prijs van switch 2 is best achterlijk hoog.
Maar het ergste is de prijs van spellen die op 80 euro ligt voor fysiek en op 70 voor digitaal.
Dan is het ook not eens zo dat digitale spellen enkel een code bevatten, maar om het spel te kunnen spelen via downloadcode, heb je nog steeds de cartridge nodig![]()
Een nieuwsartikel legt het als volgt uit:
Sommige Switch 2 cartridges bevatten enkel downloadcodes
Sommige Switch 2 cartridges bevatten enkel downloadcodes.
Nintendo heeft bevestigd dat sommige fysieke releases voor de Nintendo Switch 2 niet de volledige gamegegevens op de bijbehorende gamecard zullen bevatten. In plaats daarvan krijgen spelers een zogenoemde game-key card die alleen een downloadcode bevat in plaats van de volledige game.
Wanneer je de game-key card in je Switch 2 stopt, start het downloadproces van de game automatisch. Na de download heb je de kaart altijd nodig om het spel te kunnen spelen omdat de fysieke kaart enkel als toegangssleutel fungeert voor de gedownloade versie van de game. Dit betekent dat je, hoewel je een fysieke kaart in handen hebt, een internetverbinding nodig hebt om de game voor het eerst te downloaden.
Nieuwe manier van mensen naaien. Zou mij niets verbazen als medewerkers van leveranciers en retailers hier hun steentje aan bijdragen voor wat centjes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De eerste smerige bloedhonden zijn al aan het hoarden.
https://www.nu.nl/economi(...)rktplaats-gezet.html
Op die manier geld verdienen is echt penny wise, pound foolish.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik lees berichten dat bij MediaMarkten over het hele land de schappen vol zitten, dus succes met het verkopen I guess.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk kunnen we hem straks gewoon weer zelf hacken net als V1.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:11 schreef Nemmarith het volgende:
Nintendo zal wel gedacht hebben elke keer als ik mijn Wii U/Switch V1 aanzet van hij speelt al onze spellen zonder dat we er voor betaald krijgen.![]()
Gewoon even geduld hebben en dan een gehackte kopen dan ben je ook niet afhankelijk van je Nintendo dealer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |