En met wie hij eigenlijk zou willen samenwerken?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:26 schreef Shotty het volgende:
[..]
En kan de heer Wilders ook uitleggen waarom hij dit keer wel een goede keuze is, of kan hij alleen naar andere wijzen?
Samenwerken?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
En met wie hij eigenlijk zou willen samenwerken?
Haha, nee Geert, jij hebt je kans gehad. Terug in de oppositiebankjes.quote:
Gewoon een absolute meerderheid nemen.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
En met wie hij eigenlijk zou willen samenwerken?
Dat had hij mogen beseffen na breken zonder een snipper beleid te hebben gerealiseerd. Dichter dan dit komen bij zijn doelen is praktisch gezien onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dankzij Geert krijgt de rechtse kiezer straks dus GroenLinks. Sukkel.
De opkomst van Barneyquote:Op maandag 9 juni 2025 19:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]_!
Het ziet er ieder geval nog altijd beter uit dan dit:
[ afbeelding ]
En dan is deze niet eens nep
Vind hij alleen maar prima.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja, strategisch mokerdom.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat had hij mogen beseffen na breken zonder een snipper beleid te hebben gerealiseerd. Dichter dan dit komen bij zijn doelen is praktisch gezien onmogelijk.
Ontdekt de kiezer dat GroenLinks helemaal niet zo eng en extreem blijkt als gevreesd.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ontdekt de kiezer dat GroenLinks helemaal niet zo eng en extreem blijkt als gevreesd.
Dit gaat hem alleen maar zetels opleveren. (VVD-)stemmers willen helemaal niet extreem/radicaal links, wat je met GL erbij krijgt.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:52 schreef Chadi het volgende:
De VVD zegt niet meer in zee te gaan met Geert. Dat gaat hem denk ik wel wat zetels kosten.
Alvorens ik VVD überhaupt overweeg, wil ik eerst horen dat ze die radicalen van GL ook uitsluiten.quote:
Nou ik kan je alvast vertellen dat je de VVD dan nooit zullen hoeven te overwegen, aangezien ze dat niet gaan doenquote:Op maandag 9 juni 2025 19:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alvorens ik VVD überhaupt overweeg, wil ik eerst horen dat ze die radicalen van GL ook uitsluiten.
We kijken uit naar de goocheltruc.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ontdekt de kiezer dat GroenLinks helemaal niet zo eng en extreem blijkt als gevreesd.
Nou ja, VVD heeft Wilders niet uitgesloten om zijn standpunten, maar om zijn gedrag dat hij gewoon enorm onbetrouwbaar is en onprofessioneel.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alvorens ik VVD überhaupt overweeg, wil ik eerst horen dat ze die radicalen van GL ook uitsluiten.
Onder druk wordt alles vloeibaar. Benieuwd hoe de VVD-stemmer hier over denkt.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nou ik kan je alvast vertellen dat je de VVD dan nooit zullen hoeven te overwegen, aangezien ze dat niet gaan doen
Als Wilders slim is stopt hij ermee en benoemt hij Coenradie als zijn opvolger.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Nou ja, VVD heeft Wilders niet uitgesloten om zijn standpunten, maar om zijn gedrag dat hij gewoon enorm onbetrouwbaar is en onprofessioneel.
Dat hebben ze al gedaan, nog voordat ze de PVV uitsloten.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of Coenradie het goed zou doen. Wilders weet de aandacht op zich te vestigen, hij weet te provoceren en is scherp in de debatten. Hij weet mensen die boos zijn en niet geloven in het systeem te motiveren om te stemmen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als Wilders slim is stopt hij ermee en benoemd hij Coenradie als zijn opvolger.
Je vergist je in het doel van Wilders. Zijn doel is in de Kamer blijven (geld, bescherming) en het debat beheersen. Dat kan desnoods met 1 zetel en buiten het kabinet.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als Wilders slim is stopt hij ermee en benoemt hij Coenradie als zijn opvolger.
Ja, typisch VVDquote:Op maandag 9 juni 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
Het was toch ook wel heel raar geweest als de VVD nu weer de deur open had gezet voor schreeuwende Geert
Alleen een vrij klein en radicaal deel dat liever met extreemrechts dan door het midden gaat zal hier over piepen. Je kan je afvragen hoe druk de VVD zich daarover zou moeten maken.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Benieuwd hoe de VVD-stemmer hier over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |