Gevalletje wel de lusten, niet de lasten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:31 schreef FrenchDuck het volgende:
Zelf de nek omdraaien kan ik niet, kan een dierenarts dit doen zonder vergif zodat ik haar kan opeten of soep van kan trekken?
SPOILER: jazeker in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:22 schreef Metalfrost het volgende:
Ja de video kijken gaat ten koste van mijn trek in kip en dat vind ik zonde van mijn trek en mijn naam is Ed en het filmpje kijken vind ik ook Edleed, zielig voor Ed dusSPOILER: jazeker in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Schollebos?quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:54 schreef marretak het volgende:
Je kan haar ook vrijlaten in het bos en haar een eerlijke kans geven op die manier?
Het is fabel dat oude kip niet smaakt. Ze smaken hetzelfde als jonge kip.quote:Op donderdag 5 juni 2025 05:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Zo ga ik niet om met mijn bejaarde kippendametjes. Bovendien is zo'n oude kip ook niet te vreten.
Voer dat beest gewoon dat handje graan per dag vrek. Kom nou.![]()
Hier is het alleen bijltjesdag als een kip ziek is.
TS kan ook scheermesjes aan haar poten binden en haar mee laten doen in kippengevechten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:54 schreef marretak het volgende:
Je kan haar ook vrijlaten in het bos en haar een eerlijke kans geven op die manier?
Moet je ook met blote handen in vechtkooi stappen en meedoen tegen scheve Rus. Misschien vind je ook leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
TS kan ook scheermesjes aan haar poten binden en haar mee laten doen in kippengevechten.
Ik zal je insider info geven... die Rus gaat winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Moet je ook met blote handen in vechtkooi stappen en meedoen tegen scheve Rus. Misschien vind je ook leuk.
Kan ik lekker een wedden en toekijken wie het wint.
Niet als je vals gaat spelen. Met de scheermesje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zal je insider info geven... die Rus gaat winnen.
Oude kip is vaak al mager. Net genoeg om een toastje mee te beleggen. Taai toastje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het is fabel dat oude kip niet smaakt. Ze smaken hetzelfde als jonge kip.
TS hoeft alleen zijn kip bijvoeren. Straks gaat ie vanzelf dood, kan je gerust villen en opeten.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gevalletje wel de lusten, niet de lasten.
Kijk wat slachtfilmpjes op YouTube;Beetje zwak dat ze het echte doden niet laten zien.SPOILER: jazeker in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Ha ok en dan bij links subsidie scoren om Zuid Amerikanen in Holland te huisvesten en daarmee het kippenvoer betalen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:38 schreef herverwijderd het volgende:
TS kan ook scheermesjes aan haar poten binden en haar mee laten doen in kippengevechten.
Aja maar ok voeren is duur en gaat ten koste van het voeren van de gezonde kippen, je kan ook katten of hondenvoer van de ouwe kip of de haan maken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:46 schreef Lenny77 het volgende:
Gun dat diertje haar oude dag en geef haar voor die paar cent eten man!
Je hebt ook jaren eitjes van haar gekregen.
Mensen
Dat dier zit in de top 0.0000000000000001% van best behandelde dieren ooit op deze planeetquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:46 schreef Lenny77 het volgende:
Mensen
Dit. Hier loopt een zwaar bejaarde haan en regelmatig bejaarde kipjes. Die diertjes zijn altijd goed voor mij geweest, nu zorg ik voor een goede oude dag. Ik kan er van genieten als ze lekker los in de tuin lopen en liggen te zonnebaden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:46 schreef Lenny77 het volgende:
Mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |