Volgende keer overnachting in Vaals boeken waar je dan dagje Aken met de bus kunt doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker gehorig ook, kan buren horen
Wastafel loopt niet goed door
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
Geen zeester dus denk ik greysquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat had ik een keer in een Fletcher in Apeldoorn
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toen
Volgende keer gewoon hier komen logeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker gehorig ook, kan buren horen
Wastafel loopt niet goed door
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
Daar kunnen ook slechte hotels tussen zittenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon net over de grens
In Oostbloklanden ben ik echt heel goedkoop in een meer dan prima hotel geweest
* drakin luistert naar een paar nummers en voelt zich genomenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
Dit is overigens wel een bestaande band, metal uiteraard.
[ afbeelding ]
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaos
Geen idee hoever dat van Aken is ..quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ok, de andere kant op. Aan de goeie kant van zuid-Limburg.
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin luistert naar een paar nummers en voelt zich genomen
vlaaiquote:
Dat de goede kant vindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ok, de andere kant op. Aan de goeie kant van zuid-Limburg.
Ik ben in 30-40 minuten in Aken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoever dat van Aken is ..
uurtje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |