Ik was nét te jong, zo tragischquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.
Ik was een arme sloeber student. Eigenlijk een wonder dat ik het niet uitgegeven heb.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij gebruikten ze om de oudjes te laten wennen aan nieuw geld met kaarten.
quote:
echt? kan mij niet herinneren dat ik er 1 heb gekregenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgenquote:Iedere dag bericht het NOS Radio 1 Journaal over het nieuws, maar op sommige dagen zijn er nieuwsberichten die de geschiedenisboeken in gaan. Vandaag, op 14 december 2001, mochten alle Nederlanders een gratis setje euro’s ophalen.
Vanaf januari 2002 zou de vertrouwde gulden vervangen worden door de nieuwe euro. Om iedereen te laten wennen aan de nieuwe munten, werd de eurokit uitgedeeld. Dat was een mapje met exemplaren van alle acht Nederlandse euromunten. Bij elkaar opgeteld 3,88 euro waard.
quote:Alle inwoners van Nederland die 6 jaar en ouder zijn krijgen een afhaalcoupon voor een kennismakingsset met euromunten.
Je kon het toen ophalen bij de bank en ook nog bij enkele winkels dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgen
met een coupon en vanaf 6 jaar zoals ik het op 1 site kan vinden
[..]
zoveel koste een pakje sigaretten toenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgen
met een coupon en vanaf 6 jaar zoals ik het op 1 site kan vinden
[..]
zo voelt het nog niet.quote:
Dat de Nintendo switch 2 uitgekomen is.quote:
Heyquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:24 schreef UitStraling het volgende:
Twee uurtjes (high concentration) gewerkt al, eventjes languit in bad met een kop koffie en een croissantje oude kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |