quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
kan je dus nagaan hoe fijn die gel is als zelfs je spijkerbroek zacht aanvoelt
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Of je hebt een grove ruwe spijkerbroekhuid.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
nee dat hoeft niet..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
moest net nog aan jou en @Citizen.Erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
vanmorgen de laatste tube tandpasta gepakt. snel maar weer een tripje naar de DM plannenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houdquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaasquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houd
Hij niet scheren, jij niet scheren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
het is geen ruilspelletje hequote:
En daarna insmeren met Zwitsal babyoliequote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
Softe benenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
oh das wel jammerquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
is geen thaise culturele activiteitquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds jammer dat je niet op basis van die cursus een visum hebt aangevraagd.
Niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen ruilspelletje he
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is geen thaise culturele activiteit
Ja remote maar ja dat kan ik niet aanvragen tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |