Is het ook!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toflijkt me echt een fijne hobby
[..]
oh huh, is dit zo?
Nou zeg. CL en ik zijn vanuit R&P hier naartoe gekomen omdat we dachten dat het hier wel gezellig was.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels net zo'n toxic sfeertje als in R&P, en ik zie dezelfde compleet verzuurde en verknipte psychiatrisch niet in orde mensen posten, misschien dat het gewoon toeval is hoor
Dan sluit ik mij er we bij aan.quote:
Gelukkig post hij zelf niet ook al jaren op fok.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou zeg. CL en ik zijn vanuit R&P hier naartoe gekomen omdat we dachten dat het hier wel gezellig was.
Zeg bos, heb je je benen geschoren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig lekker in mijn verschoond bedje..
Nou dan hoor je hem gewoon nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat als die een slechte dag had dan
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt deze negativiteit ineens vandaan, het was net zo leuk. Kan het weer gezellig?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.
Dit soort linkerbaan-granaten kende ik tot nu toe alleen van @:budapestenaar
Als hij een goeie dag had.
hersenloos bezig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook!
Heerlijk ontspannen, goed voor je brein, en je kunt creëren wat je wilt![]()
Haaknaald en wat garen en ik kan alles maken
Als je 130 gaat dan ben je wel snel wegquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben mensen niet door dat je op de snelweg na 19.00 uur gewoon 130 mag
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daaromquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben mensen niet door dat je op de snelweg na 19.00 uur gewoon 130 mag
110, 120, 130 geen enkel probleemquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je 130 gaat dan ben je wel snel weg
omdat je wegging?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?
Maar ga dan niet op een 2-baans snelweg een vrachtwagen met 95 inhalenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daarom
Ja ik heb ook wel dingen geborduurdquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hersenloos bezig zijnik heb het geprobeerd met borduren, vond ik ook wel lekker maar ik doe het niet goed.. Heb jij dat wel eens gedaan of alleen/voornamelijk haken?
Ja er moest gegeten worden, prioriteitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |