Hoiquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom herken ik toxic mensen die naar toxic mensen trekken uit duizenden
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?
oh, nee op een tweebaans lijkt het me sowieso niet zo heel handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga dan niet op een 2-baans snelweg een vrachtwagen met 95 inhalen
en dan ook nog de onschuldige uit lopen hangenquote:
Echt hequote:
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Wie wordt de nieuwequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemen
Handjes aan het stuurquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben mensen niet door dat je op de snelweg na 19.00 uur gewoon 130 mag
Dit klinkt behooooorlijk als mij inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis, de Keizerin van het goede leven én van de goede smaak
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroetenquote:
Uit een traumaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?
He?quote:
maar vind je borduren niet zo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel dingen geborduurder liggen ook nog meerdere borduurprojecten in de kast
Een grote wereldkaart (echt heeeeel groot) en een sneeuwuil.. en nog wel meer maar die kan ik zo niet bedenken
auwquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er moest gegeten worden, prioriteiten
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de autoquote:
Jij?quote:
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroeten
Wel mijn baard getrimd. Die schamele haren op mijn benen hoef ik niet te scherenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg bos, heb je je benen geschoren?
In de budabolide wel hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer?
Geeft niet, ik was niet beledigd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekensquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheid
Wel rechts blijven rijden dan a.u.b.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daarom
Keurigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de auto
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.quote:
Nee sorry, ik heb het al druk met de bingoballen en het managen van de band want dat is ook een zooitje.quote:
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.
Ja ik vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
[..]
maar vind je borduren niet zo?
ik draaide dat borduurseltje altijd om als ik van achter naar voor wilde steken en ik ging daarover eens zeuren bij iemand. Die iemand zei 'ja dat moet zo ook niet'ik snap niet hoe je dat blind doet
[..]
auw
maar dan mag jij het nu even overnemen en ga ik nu even weg, hou ze in het gareel!byee
Zit ik hier met 2 anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
ja komt er echt niemand meer binnenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt er echt niemand meer binnen
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekens
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
US = Marjolein Faber?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
Ja, dit kan toch nietquote:
quote:
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you losequote:
Liever ook niet aan een anderequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.
waar moeten wij dan heen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Maar wij waren er alquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Ik ben erquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
quote:
Correctquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.quote:
Is dat niet zijn normale gezicht dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je nu je zure gezicht-masker op?
Hij is beleidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet zijn normale gezicht dan?
Eerst even mijn Faberpruik passen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
of we nemen een andere brugwachterquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
Gewoon die viezige mop die al jaren achterin de kelderkast ligt op je hoofd plakken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even mijn Faberpruik passen.
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er eentje haken?quote:
En een lelijk pakje met een rok tot net over de kniequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ouderwetse dweil pakken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaienquote:
Heb je er nog eentje voor mij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik boek op mijn werk goede resultaten met vacatures
Beetje flexibiliteit en af en toe een oogje dicht kunnen we wel betrachten, we zijn immers het tegenovergestelde van onmensen, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.
Heerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wij waren er al
Al snoozen we wel vaak ja
ja das waarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaien
Met een muizennestje erin.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een natte, uit 2012, van de Action.
Ik ben niet links en niet rechtsquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
Zeg ze maar dat ik hele mooie dingetjes kan makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HelaasAnders deed ik zeker een goed woordje voor je
Ik zal binnenkort even kijken of ik wat in elkaar kan frutselenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs die zou beter zijn dan Koen denk ik![]()
Ik wist wel dat ik niet normaal wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |