SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja haha dat is een mooie. Ik keek vroegah nog weleens hoe ver ik zou kunnen komen in een weekend. Als in letterlijk vrijdag17:00 beginnen en maandag 8:30 weer terug zijn. Hoe dood dan ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik wel. Ik luisterde een verhaal van de Volkskrant over de treinferry naar Sicilië. Dat is nu nog de enige treinferry in Europa. De overtocht zelf duurt daar maar 20 minuten, maar het totaal met rangeren etc. drie uur.
Ja prima. Kunnen we best eens doen ook. Misschien vliegen op ROme of Napels en vanaf daar de trein maar dan nog. Wel een idee voor het nieuwjaarsrondje ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, https://www.volkskrant.nl(...)van-italie~b44f4811/
Ziet u die meneer daar? Dat is EttovanBelgie, die hep allemaal biljetjes gejat zonder d'r voor te betaluh!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja haha dat is een mooie. Ik keek vroegah nog weleens hoe ver ik zou kunnen komen in een weekend. Als in letterlijk vrijdag17:00 beginnen en maandag 8:30 weer terug zijn. Hoe dood dan ookHet wisselde ongeveer per jaar of je net wel of net niet Sicilië kon halen op die manier
Madness.
Haha ik ben sowieso niet zo van het dansen, ben meer van het zingen.quote:
wachtmaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso niet zo van het dansen, ben meer van het zingen.
Haha, wat is de kans dat je dan op tijd weer terug bent met al die verbindingen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja haha dat is een mooie. Ik keek vroegah nog weleens hoe ver ik zou kunnen komen in een weekend. Als in letterlijk vrijdag17:00 beginnen en maandag 8:30 weer terug zijn. Hoe dood dan ookHet wisselde ongeveer per jaar of je net wel of net niet Sicilië kon halen op die manier
Madness.
IS DAT ZO????!! DAN ZAL IK ER ES EFFETJES HEE HEE HEEquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ziet u die meneer daar? Dat is EttovanBelgie, die hep allemaal biljetjes gejat zonder d'r voor te betaluh!
COMECOME MY LADYquote:
Je bedoelt de kans dat je alle aansluitingen haalt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, wat is de kans dat je dan op tijd weer terug bent met al die verbindingen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS DAT ZO????!! DAN ZAL IK ER ES EFFETJES HEE HEE HEE
Ja, dan kan het allemaal een stuk lastiger worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt de kans dat je alle aansluitingen haalt?![]()
Asymptotisch naar nul
Klinkt als iets wat ik zou doenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Madness.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee sorry heb ik verkeerd verwoord. Ik doelde er meer op dat het niet beledigend was en dan kan een grapje mijn inziens altijd wel. Uiteraard mag je er iets over zeggen. Maar negeren en door is dan vaak de betere optie.
En dat zegt iemand die 99% van de tijd dit advies zelf niet eens opvolgt. Maar jij bent beter dan ik ben.(geen sarcasme btw)
hoezo helaas?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoor je vaker. Ken het helaas niet.
Vriendin waar ik laatst mee was had het over haar borsten, dat ze zich niet vrouwelijk voelde met haar kleine borsten en dus een vergroting had genomen.
Zit wat in, en denk dat als ik met haar ben wel een beetje snap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Niet dat ik kom hoor.quote:
ik zie een goede matchquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso niet zo van het dansen, ben meer van het zingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoezo helaas?
En denk dat het misschien ook wel wat met onzekerheid in het algemeen te maken heeft oid?Alle boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mwoa. Ik ben ook weleens gestrand op wat bij nader inzien bleek, de kutste plek ter wereld om te stranden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan kan het allemaal een stuk lastiger worden.Ben je het volgende weekend pas terug.
Vooralsnog gewoon in Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gezien.
Waar ben je tegenwoordig?
Ja ik wil het ook nog steeds een keer proberen. Maar dan wel profylactisch maandag en dinsdag vrij nemen. En daar op voorhand ook alweer spijt van hebben.quote:
Zo eens hiermeequote:
Ach joh, leef een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook nog steeds een keer proberen. Maar dan wel profylactisch maandag en dinsdag vrij nemen. En daar op voorhand ook alweer spijt van hebben.
Nou ja, je had asiel kunnen aanvragen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Ik ben ook weleens gestrand op wat bij nader inzien bleek, de kutste plek ter wereld om te stranden.
Kangerlussuaq, het vliegtuig wat ons naar Kopenhagen moest brengen was stuk.
Een ander vliegtuig is er niet.
Een bootverbinding is er niet.
Anything at all in Kangerlussuaq is er niet.
Dus we zijn toen in een soort zeecontainerfort geduwd waar de tijd sinds 1995 stilgestaan had. En maar wachten tot het vliegtuig gerepareerd is.
En er is geen ruimte voor "ik durf niet meer te vliegen."
Ook.quote:
Ja voor ik echt te oud word voor deze ongeinquote:
Check je WhatsApp maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics or didnt happen
ik ben 3 kg aangekomen in een paar dagen lol![]()
Wel nee johquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor ik echt te oud word voor deze ongein![]()
Oh gaaf! Daar wil ik ook nog wel eens heen (natuurlijk wil ze datquote:Maar goed, Faeroer stond al hoog op mijn bucket list en die heb ik nou afgetikt. ProgressieJe volgt de travelsnacks toch nog wel Nijn?
24 uur uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je had asiel kunnen aanvragen.Maar hoe lang moest je wachten dan?
Nou ja. Ik ben ook wel oprecht geïnteresseerd als mensen aangeven dat ze een opmerking niet vinden kunnen, om wat voor reden dan ook. Want ik heb mijn eigen ideeën over hoe en wat en wanneer ik dingen zeg of niet. Daarbij ga ik er vanuit dat er in een serieus gesprek ook af en toe best een grap gemaakt kan worden zonder aan het onderwerp af te doen, tenzij iemand daar emotioneel absoluut niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee sorry heb ik verkeerd verwoord. Ik doelde er meer op dat het niet beledigend was en dan kan een grapje mijn inziens altijd wel. Uiteraard mag je er iets over zeggen. Maar negeren en door is dan vaak de betere optie.
Las dat je tegenwoordig ook op lengte kunt filterenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook.
Behalve die van mij als ik datingapps moet geloven.
Okee cool. Maar er is één filmpje wat je NU MOET ZIEN. Er is een zwembad op de boot tussen Denemarken en de Faeroer. En de oceaan deint nogal.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Oh gaaf! Daar wil ik ook nog wel eens heen (natuurlijk wil ze dat). Dat had ik even niet meegekregen nee. Maar ik open je Travelsnacks toch zeker wel een paar keer per jaar. Ik zal het eens lezen wanneer mijn leven weer iets minder chaotisch is
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoezo helaas?
En denk dat het misschien ook wel wat met onzekerheid in het algemeen te maken heeft oid?2 redenen. 1 omdat ik het gevoel heb dat ik iets mis in mijn gevoelsleven. 1 omdat ik daardoor meer moeite heb om anderen te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wat die vriendin ook zei met andere voorbeelden. Waar ik niet op inging omdat die 100% raak waren maar zij niet hoeft te weten op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ehm, jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook.
Nou hé vooruit dan maar hèquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er is één filmpje wat je NU MOET ZIEN.
Hmm, dat is wel een redelijke vertraging inderdaad. Wat voor toestel was het? Ik zou het waarschijnlijk wel vertrouwen. Met vliegtuigen denken er meestal wel een paar mensen over na of iets verstandig is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
24 uur uiteindelijk.
We zouden om 12 uur vliegen, tegen een uur of zes 's avonds bleek dat het hem niet meer ging worden, toen met een voucher met nog 200 man een hamburgerrestaurant in geperst, en om een uur of 8 naar bed want om 5 uur de volgende ochtend moesten we weer klaar staan voor de bus naar het vliegveld want zodra het vliegtuig gemaakt was zou hij weer gaan. Dusjah wij om 5 uur die bus in, kwart over vijf op het vliegveld.
En om half één was die kist een keer gemaakt. Niet getest of zo. "Dit zou het moeten doen". Vond jij het nog leuk dan?
Wist niet dat je op datingapps zat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook.
Whehehe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Mij met Uitstraling vergelijken deed wel een beetje pijn.
Kostelijk geamuseerd iddquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Hahahaha nou mooi filmpje Fles. Guitig lachje.
Maar oprecht dat moet wel grappig zijn om mee te maken.
Helaas ben ik maar 1,75.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmm zo'n lekkere lange kaneelstok
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 redenen. 1 omdat ik het gevoel heb dat ik iets mis in mijn gevoelsleven. 1 omdat ik daardoor meer moeite heb om anderen te begrijpen.
Ja, dat is wat die vriendin ook zei met andere voorbeelden. Waar ik niet op inging omdat die 100% raak waren maar zij niet hoeft te weten op dit moment.Hmmmm, snap je helaas wel maar vraag me ook af of dat gevoel er wel zou zijn als je je wél heel mannelijk of vrouwelijk zou voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms vraag ik me af of we het idee hebben dat we iets missen omdat we denken dat het leven meer moet geven, ik weet het echt niet?maar klinkt niet heel fijn, hopelijk komt er ooit een ander gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die vraag is op veel manieren te beantwoordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kostelijk geamuseerd idd![]()
Waar hou jij je tegenwoordig mee bezig eigenlijk?
Ik heb jou toch niet met US vergeleken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben ook wel oprecht geïnteresseerd als mensen aangeven dat ze een opmerking niet vinden kunnen, om wat voor reden dan ook. Want ik heb mijn eigen ideeën over hoe en wat en wanneer ik dingen zeg of niet. Daarbij ga ik er vanuit dat er in een serieus gesprek ook af en toe best een grap gemaakt kan worden zonder aan het onderwerp af te doen, tenzij iemand daar emotioneel absoluut niet op zit te wachten.
Maar als iemand anders zijn waarden en grenzen ergens anders liggen wil ik daar best in tegemoed komen. Want ik zit hier niet om vervelend te doen. En als niemand lacht, heeft een grap ook weinig zin.
Mij met Uitstraling vergelijken deed wel een beetje pijn.
B777 geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel een redelijke vertraging inderdaad. Wat voor toestel was het? Ik zou het waarschijnlijk wel vertrouwen. Met vliegtuigen denken er meestal wel een paar mensen over na of iets verstandig is.
Kaneel wel en daar heeft hij het geloof ik overquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet met US vergeleken?
Mijn manlet twinquote:
Ik luister.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vraag is op veel manieren te beantwoorden
Ik zie haar binnenkort weer. Zal haar de groeten doen.quote:
Nou, voor ik hier een Bijbel neer ga kalken: doe even een voorzetje, hoe zou jij die vraag zelf beantwoorden?quote:
quote:
Gebruik ik ook al zeker 2 jaar niet meer. En toch net zoveel matches als toen ik het wel gebruikte.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je op datingapps zat.
In Indonesie was ik de langste. Moet misschien maar terug gaan.quote:
Whuuuuuut! Met hep?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar binnenkort weer. Zal haar de groeten doen.
Ze gaat trouwen.
ah okequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Gebruik ik ook al zeker 2 jaar niet meer. En toch net zoveel matches als toen ik het wel gebruikte.
Nou ja, er is wel een verschil tussen de enorm veilige B777 en één of andere lokale Dash.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B777 geloof ik.
Maar goed, een alternatief in welke richting dan ook was er niet dus het maakte allemaal niet uit
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmm, snap je helaas wel maar vraag me ook af of dat gevoel er wel zou zijn als je je wél heel mannelijk of vrouwelijk zou voelen
En soms vraag ik me af of we het idee hebben dat we iets missen omdat we denken dat het leven meer moet geven, ik weet het echt niet?maar klinkt niet heel fijn, hopelijk komt er ooit een ander gevoel
Ik geef de schuld aan autisme en klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind ook niet alles van Joost leuk hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat liedje van Joost over meeuwen niet leuk @:ama wat jij?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan autisme en klaar.moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
Baby darling doll face honey
Nee dit gaan we niet doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, voor ik hier een Bijbel neer ga kalken: doe even een voorzetje, hoe zou jij die vraag zelf beantwoorden?
Ohhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles van Joost leuk hoor.
Nou nee. Je hebt een vliegtuig nodig wat je naar Kopenhagen brengt. Lokale dashes brengen je naar andere plekjes op Grl waarvandaan je helemaal niks kunt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel een verschil tussen de enorm veilige B777 en één of andere lokale Dash.
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachenvolgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
Als het over mij zou gaan, zou ik er niks van gezegd hebben. Nogmaals, ik ben niet van poppestront. Ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om open en eerlijk uit te komen voor wie ik ben en wat ik wil en voel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die 99% van de tijd dit advies zelf niet eens opvolgt. Maar jij bent beter dan ik ben.(geen sarcasme btw)
Oh. Nou. In dat geval ben ik nog steeds voor 40 uur in de week programmeur, dus daar gaat een aanzienlijk deel van mijn tijd naar toe. Verder veel bezig met reizen of het voorbereiden van reizen. Verder nog iets aan de hand wat het leven erg onvoorspelbaar en chaotisch maakt, maar ik weet niet of ik klaar ben om dat permanent op het internet te zettenquote:
Staat ze straks in de minquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.
misschien was het startgewicht wel 30kgquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.
Ik had gewoon een Uber genomen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je hebt een vliegtuig nodig wat je naar Kopenhagen brengt. Lokale dashes brengen je naar andere plekjes op Grl waarvandaan je helemaal niks kunt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb echt helemaal wat jouw voorkeuren zijn :p
Viel ik maar 1kg per jaar af. Leer mij dat kunstje is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachenvolgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
groeit het dan door naar achteren ofzo? Zouden dat mensen zijn met een boggel?quote:
Arme rug!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien was het startgewicht wel 30kg
Platte tekst komt sowieso anders over dus ook weer niet te zwaar aan tillen lieve Kaneeltje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het over mij zou gaan, zou ik er niks van gezegd hebben. Nogmaals, ik ben niet van poppestront. Ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om open en eerlijk uit te komen voor wie ik ben en wat ik wil en voel.
Maar ik merk dat een aantal mensen vindt dat ik te stevig uithaalde. Ik dacht netjes te wezen. Misschien maakt het leven tussen de basis-kader kindjes me minder netjes dan ik dacht.
je wil een eetstoornis? weirdquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Viel ik maar 1kg per jaar af. Leer mij dat kunstje is.
zit eelt opquote:
Ja geen grenzen snap ik welquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voor de juiste persoon geen grenzen heb. Kun je daar wat mee?
echt?quote:
impossible without shamequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jezelf slutshamen, niks mis mee.
Oh. Zo bedoelde ik het uiteraard niet.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit eelt op
oke ik heb geen idee wat ik zeg, zelfs voor onzin is het onzinnig
Hmm, de foto's die je af en toe post deden zoiets wel vermoeden, ja. Ik kan wel zeggen dat je dan nog steeds een mooie vrouw bent, maarrrrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging dan ook niet over Ambar dus dat snap ik wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij gelezen maar ik snap er niets van.
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?quote:
denk dat die andere grenzen bedoeldquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij gelezen maar ik snap er niets van.
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?
quote:
ja, beetje welquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]Is het grootste deel van je hersenen al naar bed gegaan?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, de foto's die je af en toe post deden zoiets wel vermoeden, ja. Ik kan wel zeggen dat je dan nog steeds een mooie vrouw bent, maarrrrrrr
Weet niet of hier en nu de plek zijn om daar over te spreken.
[/quote]quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die andere grenzen bedoeld
Daar kan ik me niet echt wat bij voorstellen. Ik kan meteen een hoop bedenken waar ik niet mee akkoord zou gaan.quote:
Ja jij wel ja, van eten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die andere grenzen bedoeld
ik ook maar hij zegt bij de juiste persoon is die blijkbaar grenzenloosquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet echt wat bij voorstellen. Ik kan meteen een hoop bedenken waar ik niet mee akkoord zou gaan.
Quote verkloot heel creatiefquote:
met eten ken ik eigenlijk geen grens in de hoeveelheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, van eten bijvoorbeeld.
Ik zou jou altijd daten hoor.quote:
Hij is al bezet.quote:
Is het nog ver, arie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat Annie van de friettent op de hoek met haar rookstem vraagt, "heb je zin in een cactus in arie vanavond lieve US?"
neenquote:
maar dat is logisch, jij was bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet opquote:
Oh nou, niet op jou dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet op
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!quote:
Waarom heb ik jou nog niet in mijn dm gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen
[..]
maar dat is logisch, jij was bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet op
Nee sorry. Ik heb alle 2 potige mannen afgezworenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is al bezet.
Wil jij nog daten voordat het dinsdag is?
Dit is beter zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik heb alle 2 potige mannen afgezworen
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet potig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet zo bereikbaar doenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou nog niet in mijn dm gezien?
maar mijn piemel is zo groot!!! ik heb drie poten!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat ie er dan eentje steelt, bij zichzelf aannaait en zegt 'ha! Ik ben 3 potig!’quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.
jaaaaaquote:
Shit! Gooi ik weer mijn eigen glazen in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet zo bereikbaar doen
[..]
maar mijn piemel is zo groot!!! ik heb drie poten!!!!
werkt die denk je?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit! Gooi ik weer mijn eigen glazen in.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaen dan samen knus onder een dekentje siroopje drinken en gezellig haken (moet je het mij wel even leren)
das al heel wat voor een manquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!
👀quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.
Ik zou oprecht willen dat ik hier beter in was. Er standaard vanuitgaan dat niemand op die manier geïnteresseerd is, is veilig, maar kom je niet veel verder mee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!
Ze was absoluut niet subtiel. Ik herinner me de middag nog levendig.quote:
Nee dank je. Denk oprecht dat Dimmy leuk gezelschap is, maar aantrekkingskracht gaat verder dan dat.quote:
Het is je in het verleden ook wel gelukt dus je kan het bestquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou oprecht willen dat ik hier beter in was. Er standaard vanuitgaan dat niemand op die manier geïnteresseerd is, is veilig, maar kom je niet veel verder mee.
Zo danquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij mogen PAAZ patiënten sowieso niet met elkaar daten, dus waar hebben we het over.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij mogen PAAZ patiënten sowieso niet met elkaar daten, dus waar hebben we het over.
Ik heb op dit moment binnen handbereik liggen:quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
Als ik iemand ervoor aan zie om die zaag te pakken is het muis wel.
Uit woede ga ik morgen een kiwi kopen en erop staan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
zo denk ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou oprecht willen dat ik hier beter in was. Er standaard vanuitgaan dat niemand op die manier geïnteresseerd is, is veilig, maar kom je niet veel verder mee.
Sow.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
vertelquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was absoluut niet subtiel. Ik herinner me de middag nog levendig.
Multitool, je weet maar nooit wat je nog meer nodig hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment binnen handbereik liggen:
Zaag 1
Zaag 2
Decoupeerzaag
Multitool met zaagblad
U mag kiezen
Ook hallo kwiwiquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
tofquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik wil je wel leren haken hoor![]()
oh huh, is dit zo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was absoluut niet subtiel. Ik herinner me de middag nog levendig.
Gelukkig ben ik geen patiënt. Scheelt weer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja met honden doen we dat liever niet maar je ziet compleet verzuurde knettergekke mensen zich onbeholpen toch met daten bezig houden en dan denk ik ook wel eens dat Darwin zich omdraait in zijn graf.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
nouquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.
Dit soort linkerbaan-granaten kende ik tot nu toe alleen van @:budapestenaar
Als hij een goeie dag had.
Wat gezellig dat je er weer bent!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Niet zo gek doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik denk ook dat standaard niemand in je geïnteresseerd is Zwab"?
hahahahaha neequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik denk ook dat standaard niemand in je geïnteresseerd is Zwab"?
Ik heb dit lang gehad, totdat ik voldoende moed had verzamelt om tegen beter weten in op iemand af te stappen. Die zei: "lol nee". Dat brak me een beetje, en moest ik enige tijd opnieuw moed verzamelen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iK bEgRiJp jE nIeTquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels net zo'n toxic sfeertje als in R&P, en ik zie dezelfde compleet verzuurde en verknipte psychiatrisch niet in orde mensen posten, misschien dat het gewoon toeval is hoor
Is het ook!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toflijkt me echt een fijne hobby
[..]
oh huh, is dit zo?
Nou zeg. CL en ik zijn vanuit R&P hier naartoe gekomen omdat we dachten dat het hier wel gezellig was.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels net zo'n toxic sfeertje als in R&P, en ik zie dezelfde compleet verzuurde en verknipte psychiatrisch niet in orde mensen posten, misschien dat het gewoon toeval is hoor
Dan sluit ik mij er we bij aan.quote:
Gelukkig post hij zelf niet ook al jaren op fok.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou zeg. CL en ik zijn vanuit R&P hier naartoe gekomen omdat we dachten dat het hier wel gezellig was.
Zeg bos, heb je je benen geschoren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig lekker in mijn verschoond bedje..
Nou dan hoor je hem gewoon nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat als die een slechte dag had dan
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt deze negativiteit ineens vandaan, het was net zo leuk. Kan het weer gezellig?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.
Dit soort linkerbaan-granaten kende ik tot nu toe alleen van @:budapestenaar
Als hij een goeie dag had.
hersenloos bezig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook!
Heerlijk ontspannen, goed voor je brein, en je kunt creëren wat je wilt![]()
Haaknaald en wat garen en ik kan alles maken
Als je 130 gaat dan ben je wel snel wegquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben mensen niet door dat je op de snelweg na 19.00 uur gewoon 130 mag
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daaromquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleemquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je 130 gaat dan ben je wel snel weg
omdat je wegging?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?
Maar ga dan niet op een 2-baans snelweg een vrachtwagen met 95 inhalenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daarom
Ja ik heb ook wel dingen geborduurdquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hersenloos bezig zijnik heb het geprobeerd met borduren, vond ik ook wel lekker maar ik doe het niet goed.. Heb jij dat wel eens gedaan of alleen/voornamelijk haken?
Ja er moest gegeten worden, prioriteitenquote:
Hoiquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom herken ik toxic mensen die naar toxic mensen trekken uit duizenden
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?
oh, nee op een tweebaans lijkt het me sowieso niet zo heel handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga dan niet op een 2-baans snelweg een vrachtwagen met 95 inhalen
en dan ook nog de onschuldige uit lopen hangenquote:
Echt hequote:
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Wie wordt de nieuwequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemen
Handjes aan het stuurquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt behooooorlijk als mij inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis, de Keizerin van het goede leven én van de goede smaak
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroetenquote:
Uit een traumaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?
He?quote:
maar vind je borduren niet zo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel dingen geborduurder liggen ook nog meerdere borduurprojecten in de kast
Een grote wereldkaart (echt heeeeel groot) en een sneeuwuil.. en nog wel meer maar die kan ik zo niet bedenken
auwquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er moest gegeten worden, prioriteiten
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de autoquote:
Jij?quote:
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroeten
Wel mijn baard getrimd. Die schamele haren op mijn benen hoef ik niet te scherenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg bos, heb je je benen geschoren?
In de budabolide wel hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer?
Geeft niet, ik was niet beledigd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekensquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheid
Wel rechts blijven rijden dan a.u.b.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daarom
Keurigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de auto
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.quote:
Nee sorry, ik heb het al druk met de bingoballen en het managen van de band want dat is ook een zooitje.quote:
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.
Ja ik vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
[..]
maar vind je borduren niet zo?
ik draaide dat borduurseltje altijd om als ik van achter naar voor wilde steken en ik ging daarover eens zeuren bij iemand. Die iemand zei 'ja dat moet zo ook niet'ik snap niet hoe je dat blind doet
[..]
auw
maar dan mag jij het nu even overnemen en ga ik nu even weg, hou ze in het gareel!byee
Zit ik hier met 2 anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
ja komt er echt niemand meer binnenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt er echt niemand meer binnen
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekens
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
US = Marjolein Faber?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
Ja, dit kan toch nietquote:
quote:
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you losequote:
Liever ook niet aan een anderequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.
waar moeten wij dan heen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Maar wij waren er alquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Ik ben erquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
quote:
Correctquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.quote:
Is dat niet zijn normale gezicht dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je nu je zure gezicht-masker op?
Hij is beleidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet zijn normale gezicht dan?
Eerst even mijn Faberpruik passen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
of we nemen een andere brugwachterquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
Gewoon die viezige mop die al jaren achterin de kelderkast ligt op je hoofd plakken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even mijn Faberpruik passen.
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er eentje haken?quote:
En een lelijk pakje met een rok tot net over de kniequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ouderwetse dweil pakken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaienquote:
Heb je er nog eentje voor mij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik boek op mijn werk goede resultaten met vacatures
Beetje flexibiliteit en af en toe een oogje dicht kunnen we wel betrachten, we zijn immers het tegenovergestelde van onmensen, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.
Heerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wij waren er al
Al snoozen we wel vaak ja
ja das waarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaien
Met een muizennestje erin.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een natte, uit 2012, van de Action.
Ik ben niet links en niet rechtsquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
Zeg ze maar dat ik hele mooie dingetjes kan makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HelaasAnders deed ik zeker een goed woordje voor je
Ik zal binnenkort even kijken of ik wat in elkaar kan frutselenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs die zou beter zijn dan Koen denk ik![]()
Ik wist wel dat ik niet normaal wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
Je bent recht door zee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |