quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien gooit SwJ het vanavond vroeg op slot 😱
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien gooit SwJ het vanavond vroeg op slot 😱
Zou autocorrect ook weten wat afgelogd is ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die autocorrect corrigeert meer verkeerd dan goed.
quote:
Ik vind het een toepasselijke TTquote:An ICMP echo request, commonly used by the "ping" command, is a type of Internet Control Message Protocol (ICMP) message that a device sends to another to verify if it is reachable and active. When the destination device receives the request, it responds with an "ICMP echo reply," which indicates that the destination is reachable
O maar dat wachtwoord is wel te krijgen. Je krijgt dan 3 vragen waar je destijds een antwoord op hebt gegeven, en heb je die 3 vragen goed, dan krijg je een linkje voor een wachtwoord reset.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Geen idee. Bedoel ww denk ik.
Ik ga tjekken is al anderhalf jaar geleden.
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slagquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je Apple ID zie je toch bij je instellingen? Of heb je die op de iPhone afgelogd?
Pinggggquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Shit, gaat het weer over werkgerelateerde dingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slag
We kunnen bolk omdopenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hahaha. werk en DTS gecombineerd.
Ik heb ook een secundair email adres opgegeven (of op moeten geven), voor als de primaire email niet meer werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slag
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen bolk omdopen
Naar pingggg
pingen....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?
Ik mis mijn blackberryquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |