Couscous met rijst?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb 3 gele courgettes bij de Lidl gekocht.
Nu wilde ik deze vullen met bijvoorbeeld gehakt en verse munt. Wat kan je daar nog meer zoal in doen? Ik heb ook van die grote bolletjes couscous dat heet parel couscous is een soort pasta. En ik heb allek ruiden ook in huis.
En hoe lang zal ik die koken? Moet dat met rijst?
Parelcoucous is de rijst/pasta/aardappel-soort bij je eten. Dus rijst en parelcouscous is teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb 3 gele courgettes bij de Lidl gekocht.
Nu wilde ik deze vullen met bijvoorbeeld gehakt en verse munt. Wat kan je daar nog meer zoal in doen? Ik heb ook van die grote bolletjes couscous dat heet parel couscous is een soort pasta. En ik heb allek ruiden ook in huis.
En hoe lang zal ik die koken? Moet dat met rijst?
In de oven is misschien wel beter dan koken ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Gehakt rul bakken met peper, zout, komijn, paprikapoeder. Uitje, knoflookje, paprikaatje.
Courgette halveren in de lengte, beetje uithollen (een deel kan eventueel bij de gehakt), gehaktmengsel erin, kaas erover strooien en in een voorverwarmde oven op 180 graden afbakken van beetgaar tot gaar (15-25 minuutjes).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |