abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217851108
Hallo allemaal

Ik heb 3 gele courgettes bij de Lidl gekocht.

Nu wilde ik deze vullen met bijvoorbeeld gehakt en verse munt. Wat kan je daar nog meer zoal in doen? Ik heb ook van die grote bolletjes couscous dat heet parel couscous is een soort pasta. En ik heb allek ruiden ook in huis.

En hoe lang zal ik die koken? Moet dat met rijst?
  Spellchecker woensdag 4 juni 2025 @ 20:48:22 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217851432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal

Nu wilde ik deze vullen met bijvoorbeeld gehakt en verse munt. Wat kan je daar nog meer zoal in doen? Ik heb ook van die grote bolletjes couscous dat heet parel couscous is een soort pasta. En ik heb allek ruiden ook in huis.

Couscous met rijst? :')
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 20:52:39 #3
5428 crew  miss_sly
pi_217851484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal

Parelcoucous is de rijst/pasta/aardappel-soort bij je eten. Dus rijst en parelcouscous is teveel van het goede.

https://www.laurasbakery.nl/gevulde-courgette-met-gehakt/

Voorbeeld van gevulde courgette; geel of groen maakt niet zo heel veel uit voor het recept.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker woensdag 4 juni 2025 @ 21:03:59 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217851856
Gehakt rul bakken met peper, zout, komijn, paprikapoeder. Uitje, knoflookje, paprikaatje.

Courgette halveren in de lengte, beetje uithollen (een deel kan eventueel bij de gehakt), gehaktmengsel erin, kaas erover strooien en in een voorverwarmde oven op 180 graden afbakken van beetgaar tot gaar (15-25 minuutjes).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217855047
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Gehakt rul bakken met peper, zout, komijn, paprikapoeder. Uitje, knoflookje, paprikaatje.

Courgette halveren in de lengte, beetje uithollen (een deel kan eventueel bij de gehakt), gehaktmengsel erin, kaas erover strooien en in een voorverwarmde oven op 180 graden afbakken van beetgaar tot gaar (15-25 minuutjes).
In de oven is misschien wel beter dan koken ja.
pi_217855062
-kappen nu-

[ Bericht 98% gewijzigd door miss_sly op 05-06-2025 09:20:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')