SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 04-06-2025 18:51:48 ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
de saus was niet meer goed
de saus was houdbaar tot 2019
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachtenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Maar wie bewaard ook zo lang de sausquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten![]()
Eens in de zoveel tijd de kasten en lades checken of producten nog goed zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi gedichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet goed gefifot blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie bewaard ook zo lang de saus![]()
Eens in de zoveel tijd de kasten en lades checken of producten nog goed zijnHey there sunshine lift my heart
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja maar duurt langerquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja voordeel nu wel lekker eten bestellen
Hey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten![]()
![]()
of toch even langs de macHow can I make this topic about me?![]()
Het eten is verpestquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten
alles is nu nope
De saus kwam niet door de test
die was in 2019 nog wél de dope
We hebben onze smaakpapillen gekweld
En in omgekeerde volgorde, bij wijze van straf
Hebben we eten besteld
En eten we het toetje voorafMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
patatquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja voordeel nu wel lekker eten bestellen
How can I make this topic about me?![]()
Ik verhonger lieverquote:Hey there sunshine lift my heart
Nee wit en waterigquote:
Maar het moest ook een witte saus zijn dus dat deel klopt nogHey there sunshine lift my heart
De saus was Code Roodquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Konijntje!Hey there sunshine lift my heart
Neequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat er iets mis ging met het quoten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Homijntje, heb je al punten gescoord?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: