kerel, wat jij in DM krijgt is DM, niet voor hier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
er werd met name terug gehaald over mijn verleden en daar hoef je me niks over uit te leggen.
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.
O daar gaat het weer om. Laat het lekker rusten joh en ga er gewoon niet op inquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik wel kritisch ben. en al veel te snel wordt dat doorgetrokken over zal je wel weer dronken zijn of alles teveel in je eigen gedachten wereldje, wat niet zo is, want ben wel kritisch.
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kerel, wat jij in DM krijgt is DM, niet voor hier.
je hoeft hier niets te vertellen wat voor verhalen je in DM krijgt
hoeft niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.
nouja wilde dat ff zeggen van mezelf uit, wat rest ermee doet zie maar.quote:
Jij haalde zelf je verleden erbijquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
er werd met name terug gehaald over mijn verleden en daar hoef je me niks over uit te leggen.
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.
Resolutie GGquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.
bevalt een dm je niet, dan negeren en blokken, en verder met je leven.
na DM doe ik wel beantwoorden eigenlijk altijd. en hoop anderen doen dat ook terug als ik ze stuur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.
bevalt een dm je niet, dan negeren en blokken, en verder met je leven.
Dat is drie dagen geleden. Het is overal uitgepraat en vooral afgekapt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wilde dat ff zeggen van mezelf uit, wat rest ermee doet zie maar.
nou, niet meer doen dus. zo blijf je het ook voeden hèquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
na DM doe ik wel beantwoorden eigenlijk altijd. en hoop anderen doen dat ook terug als ik ze stuur.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik kom later wel weer bolken of morgen aju
Iedereen die het niet snapt gaat het nu TERUGLEZENquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou, niet meer doen dus. zo blijf je het ook voeden hè
lees het nu pas dus hahaquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is drie dagen geleden. Het is overal uitgepraat en vooral afgekapt.
Begin er dan (vooral hier) niet weer over
ja het wordt elke keer weer opgerakeld. het is nu wel een keer klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is drie dagen geleden. Het is overal uitgepraat en vooral afgekapt.
Begin er dan (vooral hier) niet weer over
Een meet en die knul is helemaal veranderd.quote:
En het heeft 0,0 met dts te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |