was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee naar mijn idee identificeren transgenders zich naar het andere geslacht. Ze zitten tot de transitie in een verkeerd lichaam
Ladyboys denken dit niet. Dus ik denk ook niet dat dit transgenders zijn
quote:
Soooow goedenavondquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.
Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Was het meteen beledigend? Nee. Dan kan zo'n grapje echt wel. Zwab weet echt wel dat jij jouw post niet zo bedoelde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.
Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Ik ben door de bank verzaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er staat verzakken niet vetzakken
@:Haags
Ik heb een nieuwe weegschaal. Heel slim enzo. Doe zegt ook dat ik VIESDIK benquote:
staat er toch ook niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het meteen beledigend? Nee. Dan kan zo'n grapje echt wel. Zwab weet echt wel dat jij jouw post niet zo bedoelde.
Haha ik doe even rondje digital graveyardquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
RockNijntje is niet alleen op FB terug![]()
pics or didnt happenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben door de bank verzakt
[..]
Ik heb een nieuwe weegschaal. Heel slim enzo. Doe zegt ook dat ik VIESDIK ben
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.quote:
Klopt alleen werd er nu wat persoonlijks bijgehaald, dat vind ik dan weer meh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
staat er toch ook niet?
Denk dat mensen het nu wat groter maken dan het is, kaneel mag (denk ik?) best zeggen dat hij dat niet zo gepast vond en waarom niet
en zwabber mag dat onzin vinden of denken van 'hmm ja hmm misschien' of whatever![]()
zin om te pestenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
Lijkt me ook best spannend om daar naar te vragen voor een eerste keerquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.
je bent vooral serpentquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.
ik vond dit echt onwijs netjes gebracht, persoonlijke was indd onnodig. En het is maar zijn mening he, die mag je onzin vinden maar laten we alsjeblieft niet haten op het liefjes delen van je eigen mening of zeggen dat dat niet zou mogenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt alleen werd er nu wat persoonlijks bijgehaald, dat vind ik dan weer meh.
Zo blijven we allemaal wat vinden en gaan we er nooit uitkomen.
Snel weer over eten gaan hebben.
Sja, men is het uiteraard niet verplicht open en bloot te dragen. Misschien is het ook de generatie. De mijne ervaar ik toch vaak als conservatief.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat het er niet zo heel snel over gaat, en dat mensen er ook niet snel naar zullen vragen als ze het niet zien. Dusja wel logisch maar helpt niet met het taboe..
En klinkt intens wel, die situatie van de filippijnse. Lijkt me sowieso lastig omdat het zulke verschillende werelden zijn, hoe geaccepteerd het is in Thailand en hoe semi-geaccepteerd het hier is![]()
Dansles en collega. Zij waren er trouwens echt kei eerlijk over (en eentje verdiende er geld mee door op hakken te lopen oid). De redenen daar waren heel simpel; ik vind fijn om me als een vrouw te kleden en te gedragen en voel me wat dat betreft vrouw maar ik stoor me niet aan mn piemel dus waarom zou ik die weghalen
Klinkt logisch en best wel dat je denkt 'hier heb ik niks tegenin te brengen'
Ik interpreteerde deze conversatie niet als een waarbij we over jouw voorkeuren aan het praten waren. Als dat wel zo is mijn excuses.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen zit ik hier niet om hatelijke grappen te maken. Wat dit ook niet was. Er zit geen waardeoordeel in over ladyboys of daar geïnteresseerd in zijn. Dat gezegd hebbende was er wel de aanname dat jij er niet daadwerkelijk op die manier in geïnteresseerd in was. Als dat anders aankomt dan een goedbedoelde por, wederom mijn excuses.quote:Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Hmm, ja geen idee?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, men is het uiteraard niet verplicht open en bloot te dragen. Misschien is het ook de generatie. De mijne ervaar ik toch vaak als conservatief.
Ja, ze was een half jaar ofzo hier. Had daar geen leven. Hier viel ze tussen het wal en het schip. Niet genoeg acceptatie, maar zij ervaarde het als geweldig. Misschien eens vragen aan mijn oudtante hoe het met haar is afgelopen.
Ja, klinkt als iets dat logisch is. Al heb ik zelf nog nooit iets gehad waar ik me mannelijk voelde. Betekent dit dat ik me niet mannelijk voel? Dat ik het niet begrijp? Of begrijp je het pas als er een disconnect is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |