abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2025 @ 15:13:25 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217848540
Wederom voor al uw feedback...

ter info:
[WGR] [SC]
http://forum.fok.nl/topic/192214
zijn verplaatst van sticky naar centraal.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2025 @ 15:13:32 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217848541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als de ban wordt gezet buiten de forumregels om, hoef ik mijzelf dus ook niet aan die forumregel te houden he.
als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklier
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217848554
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklier
Prima zolang de ban volgens de forumregels is gezet. Er is mij geen forumregel bekend dat de Trump geen oorlogsmisdadiger zou mogen noemen, derhalve ga ik er dan ook vanuit dat er geen ban zal volgen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2025 @ 15:15:13 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217848561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Prima zolang de ban volgens de forumregels is gezet. Er is mij geen forumregel bekend dat de Trump geen oorlogsmisdadiger zou mogen noemen, derhalve ga ik er dan ook vanuit dat er geen ban zal volgen.
als een ban wordt gezet kun je mailen
aangezien mods geen bans zetten gaan wij daar ook geen uitspraken over doen.
pi_217848579
-stoppen met zuigen en beschuldigen-

[ Bericht 92% gewijzigd door Nizno op 04-06-2025 15:17:15 ]
pi_217848852
Hoe is dit een constructief topic?
pi_217849465
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
wellicht even een kleine aanvulling hier dan van mijn zijde, de vraag die ik aan @CoolGuy stelde is dat discussies en alles prima is, en als mensen dingen vinden, ook prima, maar wanneer er op de stoel van een rechter wordt gezeten, zoals trump als een oorlogsmisdadiger aanduiden zonder dat daar een uitspraak over is geweest mag dat wat mij betreft prima je mening zijn, maar als je dat als een onvoldongen feit presenteert is dat van een andere orde. ben geen fan van de beste man maar ik heb nog geen greintje bewijs, beschuldiging dan wel veroordeling gezien.

dus mijn vraag was volledig gemotiveerd vanuit het standpunt, mogen dit soort toch wel harde beschuldigingen zomaar overal neergeplempt worden omdat die kerel je niet aanstaat? zeker omdat er nog wel wat andere "feiten " aan het lijstje werden toegevoegd. heb de baggeruser in kwestie geblocked dus heb niet alles gezien maar de quotes waren voldoen om wat wenkbrouwen te laten rijzen.

en dat in een subforum waarin om juridisch advies gevraagd wordt..
als ik daar zou posten dat ik "de pedofiel wilders" wil blokkeren dan vinden we dat toch ook niet normaal?

dus klein stukje context. die door de baggeruser absoluut niet meegegeven werd..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2025 @ 17:32:02 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217849493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:28 schreef freak1 het volgende:

je vraag staat uit.

daarnaast zijn persoonlijke sneren niet nodig over andere users.
pi_217849690
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:

[..]
je vraag staat uit.

daarnaast zijn persoonlijke sneren niet nodig over andere users.
mea culpa. het is simpelweg storend als je oprecht probeert mensen te helpen maar een vast clubje mensen blijft bagger storten in subfora waar men niets te zoeken heeft.
en dank u meneer Dood,
pi_217853637
@CoolGuy @Nizno

Dit topic staat niet bovenaan
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2025 @ 23:46:30 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217853653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:44 schreef investeerdertje het volgende:
@:coolguy @:nizno

Dit topic staat niet bovenaan
klopt, was ik vergeten. aangepast :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 2 juli 2025 @ 18:10:08 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218102458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef Anton91 het volgende:
Iemand die mijn topic kan sluiten?

WGR / Daklekkage (lopende zaak bij rechtsbijstand)'

Bedankt!
topics sluiten is niet nodig. Het topic zakt gewoon weg als er niet in gereageerd wordt. En wie weet kun je later nog eens een update geven hoe het afgelopen is
Dat vinden mensen die je van advies voorzien meestal leuk om nog te lezen
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2025 @ 09:49:28 #14
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218107391
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef freak1 het volgende:

[..]
even voor mijn beeldvorming;
in WGR een topic zonder enige consistentie posten en als men om opheldering vraagt dan geirriteerd weggaan en vragen om een slotje vinden we normaal gedrag?
even voor mijn beeldvorming:
wat kan ik meer doen dan melden dat er geen slotjes op verzoek worden gezet?
moet ik een TS op een stoel vastbinden met een monitor en toetsenbord voor zich en dwingen om te blijven reageren?
pi_218107559
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
even voor mijn beeldvorming:
wat kan ik meer doen dan melden dat er geen slotjes op verzoek worden gezet?
moet ik een TS op een stoel vastbinden met een monitor en toetsenbord voor zich en dwingen om te blijven reageren?
ik was wat bot over deze. het topic irriteert me, er komt iemand met een mega warrig verhaal, maar is vervolgens geirriteerd als er juridisch relevante vragen worden gesteld en dan blijkt dat er alleen een ja-knikker wordt gevraagd. wat doe je dan daar. maargoed, het is een ieders recht om zoveel te reageren als men wil, maar in deze is het een TS met een onbegrijpelijk verhaal, juridische vragen maar "irrelevant" vind en vervolgens denkt het complete verloop van de discussie te kunnen bepalen.

ook in dit topic zijn er weer mensen met oprechte interesse, die oprechte vragen en kanttekeningen zetten, niet om een TS af te zeiken, maar om een onderbouwd advies te kunnen geven en te helpen. en zogauw het TS niet zint gaat de kont tegen de krib. en dat is een terugkerend fenomeen in WGR.
en dank u meneer Dood,
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2025 @ 10:14:00 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218107583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef freak1 het volgende:

[..]
ik was wat bot over deze.

ook in dit topic zijn er weer mensen met oprechte interesse, die oprechte vragen en kanttekeningen zetten, niet om een TS af te zeiken, maar om een onderbouwd advies te kunnen geven en te helpen. en zogauw het TS niet zint gaat de kont tegen de krib. en dat is een terugkerend fenomeen in WGR.
helaas zorgt het internet voor dit fenomeen.
je kunt mensen niet dwingen om de reacties te waarderen. Enige dat je er van mee kunt nemen is dat je als oprechte vrager van jezelf weet dat jij het niet zal doen.
pi_218107621
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
helaas zorgt het internet voor dit fenomeen.
je kunt mensen niet dwingen om de reacties te waarderen. Enige dat je er van mee kunt nemen is dat je als oprechte vrager van jezelf weet dat jij het niet zal doen.
snap je punt. het lijkt alsof ONZ regelmatig leegloopt in WGR.
en dank u meneer Dood,
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2025 @ 10:19:21 #18
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218107638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef freak1 het volgende:

[..]
snap je punt. het lijkt alsof ONZ regelmatig leegloopt in WGR.
heeft niets met ONZ te maken. je ziet het ver buiten FOK! ook gewoon
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:19:44 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218107643
Ik snap niet wat er zo onfatsoenlijk is aan de reacties van Anton91.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218107679
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet wat er zo onfatsoenlijk is aan de reacties van Anton91.
ik heb het woord onfatsoenlijk nooit gebruikt.

het topic begint met een mega warrig verhaal, als er om verduidelijking wordt gevraagd wordt er ontweken en wordt er tegengas gegeven. vervolgens worden er zaken genoemd die TS niet echt aanstaan, zoals dat het hele verhaal met rechtsbijstand wel eens kansloos kon zijn en dat die dakdekker wellicht lomp en onfatsoenlijk was, maar niet een onterecht punt.

maar dat is allemaal irrelevant volgens TS, TS wil alleen maar weten of als je dakbedekking vervangt je dan ook hoekstukken en zaken onder een loodslab moet vervangen. info die niemand heeft aangezien er geen glazen bol bestaat en niemand bij de afspraken die gemaakt zijn was.

maar dat zint TS ook al niet. er moet gewoon ja gezegd worden. en zogauw de antwoorden weer niet aanstaan wil TS er niet meer op ingaan en moet iedereen maar naar zijn pijpen dansen en wordt men bedankt voor de moeite, TS neemt het wel op met de rechtsbijstand.
en dank u meneer Dood,
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:31:43 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218107741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:24 schreef freak1 het volgende:

[..]
ik heb het woord onfatsoenlijk nooit gebruikt.

het topic begint met een mega warrig verhaal, als er om verduidelijking wordt gevraagd wordt er ontweken en wordt er tegengas gegeven. vervolgens worden er zaken genoemd die TS niet echt aanstaan, zoals dat het hele verhaal met rechtsbijstand wel eens kansloos kon zijn en dat die dakdekker wellicht lomp en onfatsoenlijk was, maar niet een onterecht punt.

maar dat is allemaal irrelevant volgens TS, TS wil alleen maar weten of als je dakbedekking vervangt je dan ook hoekstukken en zaken onder een loodslab moet vervangen. info die niemand heeft aangezien er geen glazen bol bestaat en niemand bij de afspraken die gemaakt zijn was.

maar dat zint TS ook al niet. er moet gewoon ja gezegd worden. en zogauw de antwoorden weer niet aanstaan wil TS er niet meer op ingaan en moet iedereen maar naar zijn pijpen dansen en wordt men bedankt voor de moeite, TS neemt het wel op met de rechtsbijstand.
Hij antwoordt op jullie vragen. Hij neemt kennis van jullie aangedragen punten. Hij bedankt. Hij snapt waarschijnlijk inmiddels ook wel dat jullie geen sluitend antwoord kunnen geven, dus zet hij een punt.

Ik begrijp werkelijk niet waar dan je verontwaardiging vandaan komt. Jij vindt het onbevredigend. Maar wat is een vragensteller jou dan precies verplicht? Moet die ook je vragen nog blijven beantwoorden voorbij het punt waar hij er zelf nog nut in ziet?

Je klaagt over het verloop van dit soort topics, maar kijk ook eens naar je eigen aandeel daarin.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:38:03 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218107804
Nou dit idd.
Van alle vervelende, trollende users in WGR waar je over zou kunnen klagen is Anton91 er niet een.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_218107846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:38 schreef Leandra het volgende:
Nou dit idd.
Van alle vervelende, trollende users in WGR waar je over zou kunnen klagen is Anton91 er niet een.
wederom, ik heb hem geen troll genoemd. noch vervelend.

het verloop van het topic is er een zoals velen;
er wordt een warrig begin gemaakt, wordt er dieper op materie ingegaan wordt dat ontweken en wordt het topic idd onbevredigend afgesloten met een hautaine "dat is irrelevant en ik pak het verder op met de rechtsbijstand".

prima, vraag dan niks.

gaat mij niet om de user, gaat mij om het zoveelste topic waar men in feite alleen wil horen "wat ben je ook goed en je doet echt niets fout en wat is de rest toch kut"

maargoed, daar verschillen we blijkbaar van mening. ik vind het onprettig. en dat mag ik vinden. net zoals jij het prima gedrag vind.

even goede vrienden. het ligt blijkbaar aan mij.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij antwoordt op jullie vragen. Hij neemt kennis van jullie aangedragen punten. Hij bedankt. Hij snapt waarschijnlijk inmiddels ook wel dat jullie geen sluitend antwoord kunnen geven, dus zet hij een punt.

Ik begrijp werkelijk niet waar dan je verontwaardiging vandaan komt. Jij vindt het onbevredigend. Maar wat is een vragensteller jou dan precies verplicht? Moet die ook je vragen nog blijven beantwoorden voorbij het punt waar hij er zelf nog nut in ziet?

Je klaagt over het verloop van dit soort topics, maar kijk ook eens naar je eigen aandeel daarin.
prima. dan ligt het aan mij, even goede vrienden.
en dank u meneer Dood,
pi_218107891
#fophef
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:54:25 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218107997
Echt de manier waarop er in dat topic (door)gedramd wordt is stuitend, en dan doen alsof het aan de TS ligt? Ook nadat zeer duidelijk is dat hij het topic gesloten wil hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')