als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklierquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als de ban wordt gezet buiten de forumregels om, hoef ik mijzelf dus ook niet aan die forumregel te houden he.
Prima zolang de ban volgens de forumregels is gezet. Er is mij geen forumregel bekend dat de Trump geen oorlogsmisdadiger zou mogen noemen, derhalve ga ik er dan ook vanuit dat er geen ban zal volgen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklier
als een ban wordt gezet kun je mailenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Prima zolang de ban volgens de forumregels is gezet. Er is mij geen forumregel bekend dat de Trump geen oorlogsmisdadiger zou mogen noemen, derhalve ga ik er dan ook vanuit dat er geen ban zal volgen.
wellicht even een kleine aanvulling hier dan van mijn zijde, de vraag die ik aan @CoolGuy stelde is dat discussies en alles prima is, en als mensen dingen vinden, ook prima, maar wanneer er op de stoel van een rechter wordt gezeten, zoals trump als een oorlogsmisdadiger aanduiden zonder dat daar een uitspraak over is geweest mag dat wat mij betreft prima je mening zijn, maar als je dat als een onvoldongen feit presenteert is dat van een andere orde. ben geen fan van de beste man maar ik heb nog geen greintje bewijs, beschuldiging dan wel veroordeling gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklier
je vraag staat uit.quote:
mea culpa. het is simpelweg storend als je oprecht probeert mensen te helpen maar een vast clubje mensen blijft bagger storten in subfora waar men niets te zoeken heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vraag staat uit.
daarnaast zijn persoonlijke sneren niet nodig over andere users.
klopt, was ik vergeten. aangepastquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:44 schreef investeerdertje het volgende:
@:coolguy @:nizno
Dit topic staat niet bovenaan
topics sluiten is niet nodig. Het topic zakt gewoon weg als er niet in gereageerd wordt. En wie weet kun je later nog eens een update geven hoe het afgelopen isquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef Anton91 het volgende:
Iemand die mijn topic kan sluiten?
WGR / Daklekkage (lopende zaak bij rechtsbijstand)'
Bedankt!
even voor mijn beeldvorming:quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef freak1 het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming;
in WGR een topic zonder enige consistentie posten en als men om opheldering vraagt dan geirriteerd weggaan en vragen om een slotje vinden we normaal gedrag?
ik was wat bot over deze. het topic irriteert me, er komt iemand met een mega warrig verhaal, maar is vervolgens geirriteerd als er juridisch relevante vragen worden gesteld en dan blijkt dat er alleen een ja-knikker wordt gevraagd. wat doe je dan daar. maargoed, het is een ieders recht om zoveel te reageren als men wil, maar in deze is het een TS met een onbegrijpelijk verhaal, juridische vragen maar "irrelevant" vind en vervolgens denkt het complete verloop van de discussie te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming:
wat kan ik meer doen dan melden dat er geen slotjes op verzoek worden gezet?
moet ik een TS op een stoel vastbinden met een monitor en toetsenbord voor zich en dwingen om te blijven reageren?
helaas zorgt het internet voor dit fenomeen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik was wat bot over deze.
ook in dit topic zijn er weer mensen met oprechte interesse, die oprechte vragen en kanttekeningen zetten, niet om een TS af te zeiken, maar om een onderbouwd advies te kunnen geven en te helpen. en zogauw het TS niet zint gaat de kont tegen de krib. en dat is een terugkerend fenomeen in WGR.
snap je punt. het lijkt alsof ONZ regelmatig leegloopt in WGR.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas zorgt het internet voor dit fenomeen.
je kunt mensen niet dwingen om de reacties te waarderen. Enige dat je er van mee kunt nemen is dat je als oprechte vrager van jezelf weet dat jij het niet zal doen.
heeft niets met ONZ te maken. je ziet het ver buiten FOK! ook gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef freak1 het volgende:
[..]
snap je punt. het lijkt alsof ONZ regelmatig leegloopt in WGR.
ik heb het woord onfatsoenlijk nooit gebruikt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet wat er zo onfatsoenlijk is aan de reacties van Anton91.
Hij antwoordt op jullie vragen. Hij neemt kennis van jullie aangedragen punten. Hij bedankt. Hij snapt waarschijnlijk inmiddels ook wel dat jullie geen sluitend antwoord kunnen geven, dus zet hij een punt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik heb het woord onfatsoenlijk nooit gebruikt.
het topic begint met een mega warrig verhaal, als er om verduidelijking wordt gevraagd wordt er ontweken en wordt er tegengas gegeven. vervolgens worden er zaken genoemd die TS niet echt aanstaan, zoals dat het hele verhaal met rechtsbijstand wel eens kansloos kon zijn en dat die dakdekker wellicht lomp en onfatsoenlijk was, maar niet een onterecht punt.
maar dat is allemaal irrelevant volgens TS, TS wil alleen maar weten of als je dakbedekking vervangt je dan ook hoekstukken en zaken onder een loodslab moet vervangen. info die niemand heeft aangezien er geen glazen bol bestaat en niemand bij de afspraken die gemaakt zijn was.
maar dat zint TS ook al niet. er moet gewoon ja gezegd worden. en zogauw de antwoorden weer niet aanstaan wil TS er niet meer op ingaan en moet iedereen maar naar zijn pijpen dansen en wordt men bedankt voor de moeite, TS neemt het wel op met de rechtsbijstand.
wederom, ik heb hem geen troll genoemd. noch vervelend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:38 schreef Leandra het volgende:
Nou dit idd.
Van alle vervelende, trollende users in WGR waar je over zou kunnen klagen is Anton91 er niet een.
prima. dan ligt het aan mij, even goede vrienden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij antwoordt op jullie vragen. Hij neemt kennis van jullie aangedragen punten. Hij bedankt. Hij snapt waarschijnlijk inmiddels ook wel dat jullie geen sluitend antwoord kunnen geven, dus zet hij een punt.
Ik begrijp werkelijk niet waar dan je verontwaardiging vandaan komt. Jij vindt het onbevredigend. Maar wat is een vragensteller jou dan precies verplicht? Moet die ook je vragen nog blijven beantwoorden voorbij het punt waar hij er zelf nog nut in ziet?
Je klaagt over het verloop van dit soort topics, maar kijk ook eens naar je eigen aandeel daarin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |