Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.quote:
als ze door FOK! werden gehost zullen ze er vast nog zijn, maar idd de vraag of er shortcodes zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.
`quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Kun je online geen afspraak inplannen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
ja die is echt goed gewordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Hmm ja kan komen door bepaalde zuren er in, heb dat ook gehad met ananasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Thailand. En ook met smoothies en sappen
dus ben ben ik ook mee gestopt Erg jammer want het is super lekker
Ik weet niet waar ik 'm kan vindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er nog een gevonden!
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en kaarija!!!!
Baby darling doll face honey
oh dat is extra leuk, als je nog geen shirt uit dat continent hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blij met het nieuwe voetbalshirt.
[ afbeelding ]
Kleuren zijn top en het is een club uit Zuid-Amerika. Daar had ik nog geen shirt uit. Wel uit Europa, Asie en Afrika....
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |