Ik zag hem dus nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.
Welke 2 zijn datquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.
Zijn heggepunt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat hij heel mannelijk lijkt door zn heggeschaar.
bijna dagelijks dat hij de heg bij punt
Dan maken ze het nooit meer openquote:
Bierflessen tellen niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik ook.
ik heb best veel drinkflessen
Welke zijn van jouquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaafquote:
Die buurvrouw had niet gezien dat het niet voor haar was of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
De plaathouder is bij de buren bezorgd. PostNL had zelf de 2 maar verzonnen, want in Slovenië hadden ze er gewoon helemaal geen huisnummer bij gezet.
Buurvrouw had het pakketje ook al open gemaakt. Ach. Het is allemaal goedgekomen.
Staat naast sinterklaasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag hem dus nietik ben echt scheel.
quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maken ze het nooit meer open
Dan staan onze smileys naast elkaarquote:
Met zo'n trillende stemquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Of juist wel.
"Nee hoor buurman, ik heb geen pakketje van je ontvangen........."
Ja in Thailand. En ook met smoothies en sappenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb je dat er wel eens van gehad, ook als je het zelf schilde?
Sha-la-liquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
Die hadden geen shortcode?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |