is dat hetzelfde merk eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.
Als ik het goed heb begon die hele trend toen er een auto compleet afbrandde, en iemand achteraf in een tiktokfilmpje de beker er uit viste en de ijsklontjes die er in zaten nog niet gesmolten waren. En sindsdien is het een beetje uit de klauwen geėscaleerd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
L
[..]
Lol
Ja oke geef dat bedrijf geen ongelijk
Lekker cashen met zo'n trend
Deze is wel heel fancy. Maar ze zijn wel echt duur volgens mij en er kan iets van 1.5l in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
¤55 voor 1 zo'n ding???
Ik had deze 2 voor ¤9,95
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik de mango al te lang had laten liggen, maar was perfect sappig en glibberig, gleed zo naar binnen
Ik heb er eentje van 500ml, deze past gewoon in mijn tasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deze is wel heel fancy. Maar ze zijn wel echt duur volgens mij en er kan iets van 1.5l in.
Vooral in Amerika zijn ze hip en bij influencers enzo
Wat?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik de mango al te lang had laten liggen, maar was perfect sappig en glibberig, gleed zo naar binnen
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.
TaMiekequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.
Dat is wel vaker zo met hypes toch? Ineens slaat iets aan..quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.quote:
Jammer weerquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.
Ik heb jaren geleden ooit een thermos van hun gehaald, maar het is niet degene die hip werd. Dus nu ben ik niet on trend.
Zoek je deze?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er altijd(dit is niet de smiley die ik zoek...)
ik heb ook een thermos beker van ze, maar toen ik daar nog een 2e van wilde kopen bleek dat ze die uit de handel hadden gehaald omdat er een aantal failures waren geweest waardoor mensen hete koffie over zich heen hadden gekregenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.
Ik heb jaren geleden ooit een thermos van hun gehaald, maar het is niet degene die hip werd. Dus nu ben ik niet on trend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |