Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommerquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
goed vers brood met een lik gezouten roomboter
Er zijn zoveel dingen die heerlijk zijn maar ik niet op m'n brood smeer voordat er tonijnsalade overheen gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel hoen lekkere boters er bestaan?
dat noem ik overdrevenquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommer
Oeh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommer
Laat mij lekker luxe lunchenquote:
Waarvoor sta je in de wacht?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
en weer bijna 20 minuten in de wacht. hopelijk kunnen ze me zo wel horen.....
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een wattes?
Ik heb 24bottles gekochtZo ding uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Bal die d'r schoenen vol hagelslag giet voor ze in de koffer gaan, zodat het er allemaal in past.
Heel hard roepen bosquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
heb je hem wel van de speaker?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:
quote:
quote:
Ze konden me weer niet horenquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de telefonische wachtrij om afspraak te maken voor ECG (en bloedafname).....![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ze konden me weer niet horen![]()
![]()
![]()
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
¤55 voor 1 zo'n ding???
Ik had deze 2 voor ¤9,95
is je telefoon kapot?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ze konden me weer niet horen![]()
![]()
![]()
Ik denk het geen idee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom konden ze je niet horen? Is er iets met je telefoonverbinding?
Lolquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.
Hmmmquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk het geen idee.
Gisteren met pa waren er nog geen problemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |