Handtasje, kettinkje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Onee, alleen de accessoires en niet de Switch 2 zelf
Krijg de tering.
Aan de andere kant van de stad, met ongunstige openingstijden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ligt dan dinsdag bij het PostNL punt
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepunt
Die kerel ook echtquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
begin al helemaal in de stemming te komen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik gok op oorbellenquote:
K maar dan met oortjes en staartjequote:Op woensdag 4 juni 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of een verbaasde pikachu variant [ afbeelding ]
Zie die mooie rode kleurquote:
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komenquote:
Mijn pakketje zou vanavond pas bij het bezorgpunt worden gelegerdquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?
Een tweede pakketje heeft de brievenbus geraakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
Ik had gister een foto van mijn rozenstruik met een rode en roze bloem naast elkaar. Ook een perfecte foto voor jouquote:
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan wordt die zo groot [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijk
Meer zo'n teleurgestelde "oh"
Jaquote:
Hoe complex zijn de plannen als hij een sleutel heeft?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Is die toevallig ook eigenaar van een chinees-indisch restaurant?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Dit is wel de ultieme wiebelstrandplaat, naar mijn altijd en immer bescheiden mening,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |