Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.quote:
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejejequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn streak eindigde toen de 3J's gingen. Want wat moest ik daar nou in godsnaam mee.
How about noquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j'squote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejeje
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk wasquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j's
doglyfans.nlquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Maar het is gelukt grmblquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk was
Ja wij geven nooit opquote:
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voorquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepuntquote:
Ja er werd inderdaad altijd gretig gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voor
Je zou denken dat GPS trackers juist altijd wel makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen nog een GPS tracker voor hem, maar dat is wel even goed zoeken
en ligt dan dinsdag bij het PostNL puntquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 dag want druk shoppingseizoen, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |