https://www.denhaag.nl/nl(...)demonstratie-melden/quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik probeerde voor mijn gemeente te vinden waar ik een demonstratie aan kan melden, maar ik vond alleen iets over het aanmelden van een buurtbarbeque of voor het dorpsfeest (klein dorpje hier).
Ik vraag me serieus af hoe ze dat allemaal willen gaan doen. De weg loopt op veel plaatsen gewoon langs bebouwing en er staan gebouwen vlak naast. Je kan er op veel plekken gewoon naartoe lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Behalve wanneer er wegen zijn afgesloten.
Von der Leyen gaat ervoor zorgen dat die megalomane idioten weer met de staart tussen de benen de plas oversteken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef Nober het volgende:
Ongekozen Von der Leyen komt ook.
Daarnaast Schoof, Erdogan, Macron, Starmer...
Ja misschien roept ze wel pang pang.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Von der Leyen gaat ervoor zorgen dat die megalomane idioten weer met de staart tussen de benen de plas over gaan steken.
Dat is Nederlands beleid, niet Europees beleid. Ook de VS heeft zo zijn staten waar ze wat minder trots op zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja misschien roept ze wel pang pang.
Het enige europese land dat nog enig leger heeft is Frankrijk, zelfs de Britten stellen nog maar weinig voor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is Nederlands beleid, niet Europees beleid. Ook de VS heeft zo zijn staten waar ze wat minder trots op zijn.
De Britten doen ook niet meer mee. Duitsland gaat ons leiden!quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het enige europese land dat nog enig leger heeft is Frankrijk, zelfs de Britten stellen nog maar weinig voor.
Dat leger stelt ook neit veel voor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De Britten doen ook niet meer mee. Duitsland gaat ons leiden!
Komt allemaal goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat leger stelt ook neit veel voor.
Mooiste zou zijn om de Russen weer bij Europese aangelegenheden te betrekken, maar ook dat gaat wel weer gebeuren. De oogjes moeten hier bij sommigen alleen nog even worden geopend.quote:
Juist toenadering zoeken tot rusland ben ik ook voor maar dan moet wel eerst het gewapende conflict stoppen. Van mij mag onze nieuwe minister president in een neutraal land met Poetin om tafel. Afspreken met oorlogsmisdadigers gebeurt wel vaker dus dan kan dat ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn om de Russen weer bij Europese aangelegenheden te betrekken, maar ook dat gaat wel weer gebeuren. De oogjes moeten hier bij sommigen alleen nog even worden geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |