Ik denk dat vrijwel iedereen met normale sociale vaardigheden niet meegaat in jouw denkraam. Nou kun je dan wel denken dat de hele wereld gek is, behalve jij... maar dat is zelden waar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind het wel een probleem dat ze in een GROEPS chat een nare discussie tegen mij begint ja.
Ik pik dat niet. Dan krijg je dus een rotopmerking. Ja, ik ben me ervan bewust dat een opmerking over menstruatie een rotopmerking is, maar dat heeft ze zelf bewerkstelligd door de boel op de spits te drijven.
Ook na eerdere de-escalatiepogingen mijnerzijds. Ik had nog gezegd van ' nee het was een vraag, geen stelling' . Maar nee hoor het mens bleef maar moeilijk doen
Holy shit!quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou ik heb ervan geleerd dat ik veel minder van mijn tijd aan wijven moet besteden want blijkbaar is dit soort zeikgedrag normaal bij wijven.
Daar is niets mis mee. Maar ze vat het wel op op een negatieve manier, dat is het nadeel van tekst. Je geeft er je eigen invulling aan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet mogen denken dat ze weer weg is? Wat is er mis mee om op vakantie te gaan dan?
Dus jij vindt dat ik vrienden zou moeten zijn met iemand die in een groepschat een nare discussie tegen mij begint om mij onderuit te halen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen met normale sociale vaardigheden niet meegaat in jouw denkraam. Nou kun je dan wel denken dat de hele wereld gek is, behalve jij... maar dat is zelden waar.
You do you, maar kijk dan niet raar op als je straks geen vrienden meer over hebt.
Zij vindt het blijkbaar dus van zichzelf negatief dat ze vaak op vakantie gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Maar ze vat het wel op op een negatieve manier, dat is het nadeel van tekst. Je geeft er je eigen invulling aan.
Dat je vervolgens niet hebt geprobeerd de boel recht te trekken maar dacht "wat een gezeik" is hier het grootste probleem.
Je verspeelt dus graag hele vriendschappen door akkefietjes op whatsapp. Dan heb je je prioriteiten wel op orde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou ik heb ervan geleerd dat ik veel minder van mijn tijd aan wijven moet besteden want blijkbaar is dit soort zeikgedrag normaal bij wijven.
Jij weet echt voor alles wel iets te verzinnen hequote:Op woensdag 4 juni 2025 13:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zij vindt het blijkbaar dus van zichzelf negatief dat ze vaak op vakantie gaat.
Hoezo is dat mijn probleem?
Ik vind bij vriendschappen het volgende belangrijk:quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je verspeelt dus graag hele vriendschappen door akkefietjes op whatsapp. Dan heb je je prioriteiten wel op orde.
Mensen die vallen over een woordje als "weer" en vervolgens gaan zitten duiden en aannemen moet je sws liever kwijt dan rijk zijn! Doodvermoeiend.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je verspeelt dus graag hele vriendschappen door akkefietjes op whatsapp. Dan heb je je prioriteiten wel op orde.
Ze ging er zelf eerder uit dan ik hoor, uit die groepsapp. En ze heeft mij in reactie op de menstruatieopmerking paardenlul genoemd. In tegenstelling tot dit wicht ben ik niet van suiker dus dat vind ik alleen maar grappig verder.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij weet echt voor alles wel iets te verzinnen he
Het probleem is niet dát. Het probleem is dat JIJ niet gewoon rustig het gesprekje aangaat en zegt joh sorry maar....
Maar dat je halsoverkop een groepsapp verlaat omdat jij vind dat ze "zeikt"
Tekst is vrij aan interpretatie. Soms positief, soms negatief. Het is maar hoe je er zélf mee omgaat als het negatief word opgevat.
Eerlijk? Zoals jij er mee omgaat en meteen een groepsapp uit gaat, zou ik je liever kwijt dan rijk zijn als vriend. Leef je eens in in een ander joh zak.
Iedereen uit dit topic zou de beste vrienden/vriendinnen met haar wezen want blijkbaar hechten zij er veel waarde aan dat je het woorde ' weer' niet gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mensen die vallen over een woordje als "weer" en vervolgens gaan zitten duiden en aannemen moet je sws liever kwijt dan rijk zijn! Doodvermoeiend.
Ik heb dit soort problemen nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:39 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ik vrienden zou moeten zijn met iemand die in een groepschat een nare discussie tegen mij begint om mij onderuit te halen?
Doen jouw vrienden dat ook bij jou dan?
Als ze er over had willen praten had ze even een prive berichtje kunnen sturen ipv een zeikduscussie te starten in een appgroep. Dit was puur gewoon om mij naar beneden te halen en dat pik ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen hechten waarde aan communicatie en zijn niet dusdanig kleinzerig dat ze helemaal in de war raken en moeten spuien op FOK! omdat een opmerking anders aankomt. Mensen zijn volwassen genoeg om zich dat te beseffen en dan een berichtje er uit te gooien met "sorry, zo was het niet bedoeld" en er dan nog een paar woorden aan te wijden vanuit beide kanten, en klaar.
Jij laat met dit gedrag vooral zien waarom mensen geen vrienden met je moeten zijn imo. Heb nooit last van dit soort problemen, omdat we snappen dat tekst op meerdere manieren te interpreteren is en dat als het niet lekker valt we er over praten.
Ik vind het vermoeiend als iemand niet gewoon op een normale manier kan antwoorden op een vraag over d'r vakantie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is een draai die jij er aan geeft.
Je lijkt me een vermoeiend persoon.
Omdat je geen normale vraag stelde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend als iemand niet gewoon op een normale manier kan antwoorden op een vraag over d'r vakantie.
Da's gewoon een normale vraag. Ieder dingetje op de meest negatieve manier interpreteren vind ik pas abnormaal. Zeker van iemand die je al meer dan 15 jaar kent.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat je geen normale vraag stelde.
Nee jouw intrepretatie is abnormaal. Bevestigd door alle reaguurders in dit topiquequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Da's gewoon een normale vraag. Ieder dingetje op de meest negatieve manier interpreteren vind ik pas abnormaal. Zeker van iemand die je al meer dan 15 jaar kent.
Er wordt door velen in dit topic (en niet door iedereen dus) gezegd dat ' ben je weer op vakantie' niet mag omdat het woordje ' weer' zou impliceren dat ze te vaak op vakantie gaat. Ik vind dat een hele rare logica en wel om de volgende reden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee jouw intrepretatie is abnormaal. Bevestigd door alle reaguurders in dit topique
Het mag wel. Be my guest. Maar ben dan niet verwonderd dat een normaal mens dat anders opvat dan jij bedoeldquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Er wordt door velen in dit topic (en niet door iedereen dus) gezegd dat ' ben je weer op vakantie' niet mag omdat het woordje ' weer' zou impliceren dat ze te vaak op vakantie gaat. Ik vind dat een hele rare logica en wel om de volgende reden.
1. Op vakantie gaan is niet iets slechts
2. Ik vind niet dat mijn vraag dat per se impliceert.
Deze vraag was niet echt normaal nee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend als iemand niet gewoon op een normale manier kan antwoorden op een vraag over d'r vakantie.
Vind jij dat heerlijk verfrissend dan?
Zou jij op basis van dit alles graag met d'r afspreken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |