abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217843977
Ik nog nooit een one night stand gehad, maar denk daardoor altijd van:

1. wat nou als die stand helemaal geweldig was, je wilt meer maar de ander is alweer door met zijn leven want was een one timer - of op vakantie, die zie je nooit meer?

2. Of de stand was bagger, dan heb je toch een nare bijsmaak?

Wie heeft hier ervaring mee? Heb je er alles aan gedaan om er nog 1 te krijgen? Of is 1 van de 2 zich gaan binden? Denk je er vaak aan terug?
pi_217843984
Je hebt vaak wel relaties die beginnen bij een keer uitproberen en bij succes doorstappen naar de 2e keer uitproberen etc etc etc?
pi_217851423
het bindende vermogen is dan erg sterk lijkt me als er relaties uit ontstaan en het voor meer keren zorgt.
pi_217851605
Een relatie is niet gevormd uit wat je in bed met elkaar doet
pi_217853265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Helenattenek het volgende:
Een relatie is niet gevormd uit wat je in bed met elkaar doet
Mensen wegen vaak af op een lijst van bijv 10 punten, ey en zodra de stand niet onder de rapportcijfer 7 komt na alles bij elkaar opgeteld te hebben blijven ze vaak plakken bij elkaar?
pi_217853482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef marretak het volgende:

[..]
Mensen wegen vaak af op een lijst van bijv 10 punten, ey en zodra de stand niet onder de rapportcijfer 7 komt na alles bij elkaar opgeteld te hebben blijven ze vaak plakken bij elkaar?
Ja dit topic gaat over meneer die verliefd wordt omdat 1 punt een 10 scoort of juist zo naar is dat al het andere vervalt. En in het laatste geval vraag ik me af hoe hoog je eisen zijn.
pi_217853836
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:25 schreef Helenattenek het volgende:

Ja dit topic gaat over meneer die verliefd wordt omdat 1 punt een 10 scoort of juist zo naar is dat al het andere vervalt. En in het laatste geval vraag ik me af hoe hoog je eisen zijn.
Maagden hebben vaak pech ey? Ze missen levens ervaring en gaan daarom vaak te snel met de verkeerde in zee? 13 = ongeluksgetal? :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')