Mensen wegen vaak af op een lijst van bijv 10 punten, ey en zodra de stand niet onder de rapportcijfer 7 komt na alles bij elkaar opgeteld te hebben blijven ze vaak plakken bij elkaar?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Helenattenek het volgende:
Een relatie is niet gevormd uit wat je in bed met elkaar doet
Ja dit topic gaat over meneer die verliefd wordt omdat 1 punt een 10 scoort of juist zo naar is dat al het andere vervalt. En in het laatste geval vraag ik me af hoe hoog je eisen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef marretak het volgende:
[..]
Mensen wegen vaak af op een lijst van bijv 10 punten, ey en zodra de stand niet onder de rapportcijfer 7 komt na alles bij elkaar opgeteld te hebben blijven ze vaak plakken bij elkaar?
Maagden hebben vaak pech ey? Ze missen levens ervaring en gaan daarom vaak te snel met de verkeerde in zee? 13 = ongeluksgetal?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:25 schreef Helenattenek het volgende:
Ja dit topic gaat over meneer die verliefd wordt omdat 1 punt een 10 scoort of juist zo naar is dat al het andere vervalt. En in het laatste geval vraag ik me af hoe hoog je eisen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |