Het gros van de pvv stemmers komt er op 1 juli wel achter hopelijk als ze de zoveelste beloofde worst niet krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als de PVV nog groter wordt, acht ik de Nederlandse bevolking nog dommer dan ik dacht.
Schuld van Timmermans of D66 in dat geval. Kan alleen de PVV oplossen voor ze.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het gros van de pvv stemmers komt er op 1 juli wel achter hopelijk als ze de zoveelste beloofde worst niet krijgen
Ja daar trappen ze massaal weer inquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuld van Timmermans of D66 in dat geval. Kan alleen de PVV oplossen voor ze.
Hoe sta je tegenover Joost Eerdmans / JA21? Lijkt mij een stabiel alternatief tussen de kierewieten van FvD of wegloper Wilders.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:00 schreef matigeuser het volgende:
Wat is het alternatief? TIMMERFRANS??? Echt? Mister 'DIVERSITY'...
Het lijkt wel alsof er alleen maar idioten in Den Haag rondlopen. Ik ga ook gewoon niet meer stemmen denk ik. Ze zoeken het maar uit.
Er zitten godsamme iets van 14 partijen in de tweede kamer en jij beperkt jouw keuze tussen GlPvdA of de PVV.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:00 schreef matigeuser het volgende:
Wat is het alternatief? TIMMERFRANS??? Echt? Mister 'DIVERSITY'...
Het lijkt wel alsof er alleen maar idioten in Den Haag rondlopen. Ik ga ook gewoon niet meer stemmen denk ik. Ze zoeken het maar uit.
Het enige dat ik zie is dat ze worden tegengewerkt door linkse partijen. Vervolgens is Wilders het zat en proberen ze punten te scoren bij hun linkse achterban. Om te kotsen!quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:41 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen heeft gezien wat de PVV doet als ze regeringsverantwoordelijkheid hebben
Hetzelfde als in de oppositie, veel schreeuwen , ruzie maken en niks uitvoeren
Zelfs als rechtse stemmer scietnje hier niks mee op
Terug naar de 15 zetels en in de oppositie
PVV als grootste partij met een minister van hun op asiel in op het NSC na een volledig rechts kabinet en niks voor elkaar krijgen is best knap, en dan de schuld aan links geven is nog knapperquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:44 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het enige dat ik zie is dat ze worden tegengewerkt door linkse partijen. Vervolgens is Wilders het zat en proberen ze punten te scoren bij hun linkse achterban. Om te kotsen!
Heb nooit op de PVV gestemd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Er zitten godsamme iets van 14 partijen in de tweede kamer en jij beperkt jouw keuze tussen GlPvdA of de PVV.
Jij moet lekker bij de PVV blijven, past perfect bij jou.
Welke coalitiepartijen wilden geen handtekening zetten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
PVV als grootste partij met een minister van hun op asiel in op het NSC na een volledig rechts kabinet en niks voor elkaar krijgen is best knap, en dan de schuld aan links geven is nog knapper
Er lag al een regeerakkoord, nu nog met een vodje komen van 10 punten want anders ga ik naar huis is pure chantage en sabotagequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Welke coalitiepartijen wilden geen handtekening zetten?
Zijn die niet links?
Dan kom ik terug bij OPquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er lag al een regeerakkoord, nu nog met een vodje komen van 10 punten want anders ga ik naar huis is pure chantage en sabotage
Tja hoe gaat het volk ermee omquote:
Het doel van de oppositie is om plannen waarmee je het niet eens bent tegen te werken. Hoe durven ze!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:44 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het enige dat ik zie is dat ze worden tegengewerkt door linkse partijen. Vervolgens is Wilders het zat en proberen ze punten te scoren bij hun linkse achterban. Om te kotsen!
Gelukkig zullen de PVV en de VVD wel braaf meewerken als we een links kabinet krijgen. Worden alle problemen toch nog opgelost!quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:44 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Nee, dan liever de worst van Timmerfransquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het gros van de pvv stemmers komt er op 1 juli wel achter hopelijk als ze de zoveelste beloofde worst niet krijgen
Worst nightmarequote:Op donderdag 5 juni 2025 16:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, dan liever de worsts van Timmerfrans
Het zodanig brengen dat mensen erin trappen, zoals in dit topic weer blijkt, is zelfs NOG knapper.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
PVV als grootste partij met een minister van hun op asiel in op het NSC na een volledig rechts kabinet en niks voor elkaar krijgen is best knap, en dan de schuld aan links geven is nog knapper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |