abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2025 @ 00:05:22 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_217843861
Het is (voor de meesten) bijna weer zo ver: Je langverwachte vakantie van 1 of meerdere weken is aanstaande, waar je een jaar lang voor hebt gezwoegd, gebuffeld, gespaard enz.
Hoe leuk is het om dan nu alvast jouw ervaringen, anekdotes, smeuïge verhalen, dan wel ergernissen van jouw vakanties van de afgelopen jaren (en natuurlijk straks van je komende vakantie) hier te delen ter (leed)vermaak, lering, enz.?

Of het nu gaat om die ene busreis met die irritante medereiziger, jouw leuke dan wel negatieve ervaringen met hotel, vliegtuigmaatschappij of camping, die ene vakantieliefde, het vliegtuig terug naar huis wat je (bijna) miste omdat je je had verslapen, die kwallen in zee waardoor je was gestoken, die dropping waarbij je hopeloos verdwaalde of wat dan ook, deel het hier, zolang het maar direct of indirect met je vakantie te maken had of heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forumtijger op 04-06-2025 00:11:40 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_217843907
Op vakantie in loret de mar kwam een jochie naar mij toe en zei zomaar "hai wil jij mijn veters strikken?"

Staat er kaaskop op mijn hoofd?
  VIVA woensdag 4 juni 2025 @ 01:15:31 #3
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217843945
Net terug van Western Samoa....Daar is de regel als je iets op het strand neerlegd, bijvoorbeeld je handdoek dan is het eigendom van de gemeenschap.... De bioscoop in Apia bestaat daadwerkelijk uit een 42" TV, maar omdat er airco is geniet je met volle teugen van de film....
What lies behind makes no sense in my mind
pi_217844306
TS begint
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:19:22 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217844438
Ik was een keer in Griekenland en toen moest je je gebruikte wc papier in een prullenbakje gooien in plaats van in de wc :r

Nooit meer dat ik naar zo'n achterlijk derde wereld land ga.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217844458
Ik ging ooit op vakantie naar Frankrijk, het eerste stuk ging voortreffelijk, tot Eersel. ik was nog niet in Turnhout en kon al nieuwe schokbrekers kopen
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 10:29:46 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_217845622
Ik was 25 jaar oud in de zomer van 1988, wezen stappen in Den Bosch met een paar meiden uit Zaltbommel, eenmaal terug in Bommel, goed aangeschoten besloten we te gaan zwemmen in het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Ik woonde er vlakbij, laken gehaald thuis, flesje wijn erbij. Het was bloedheet, en ik zou het nog heter gaan krijgen. 5 meiden, tieners en van voor in de 20. Uitgekleed tot het slipje, plagen, spetteren en spatten. Oeps, zwem ik toch per ongeluk tegen Katja aan, even blijven watertrappelen, en de tepeltjes, prominent uitstekend op haar grote borsten, tegen m'n borsthaar aanvoelen. Vluchtig kussen, daarna zoenen en lebberen. Bekken noemden we dat vroeger. Begon het een beetje koud te krijgen, moe te worden en dorst te krijgen. Naar de kant, goed afgedroogd en even op het laken gaan liggen. Annelies dacht hetzelfde en ging tegen me aan liggen. Van het één kwam het ander en ik had de tweede tong te pakken. Deze Tong liet zich niet onbetuigd en hengelde er op los.

Na een tijdje was de fles leeg, en besloten we naar huis te gaan. Katja en Annelies vonden mij wel aangenaam gezelschap geloof ik, gingen dan ook met me mee. Bij mij thuis even een afzakkertje halen. De wijn was thuis ook op dus werd het rosé. Ik woonde nog bij m'n ouders thuis, dus we moesten rustig aan doen, niet te veel lawaai maken het was immers midden in de nacht. Annelies van der Pies was echter een giebelkont, een luidruchtig huppelkutje. ADHD bestond nog niet, lekker wijf wel. Katja ging even plassen, toen ze terug de slaapkamer in kwam, had Annelies haar truitje al uitgedaan, en was me plagend aan het uitdagen. Katja moest lachen, en goed aangeschoten zei ze: 'Ach waarom ook niet, kan mij het schelen.' En volgde het voorbeeld van de luidruchtige Annelies.

Ik kon niet achter blijven, de beide meiden hielpen me uit m'n T-shirt. Had ik zelf wel kunnen doen natuurlijk, maar opzichtig stuntelen was het sein aan de dames om actie te ondernemen.
Enig zelfwerkzaamheid was ze niet vreemd, ze gingen een paar minuten later alleen nog gekleed in hun slipjes.

Niet dat ik snel opgewonden raak, maar ik voelde wel letterlijk en figuurlijk dat er aan de binnenkant van m'n broek tegen de rits werd geklopt. Snel open gedaan, gastvrijheid staat bij mij hoog in het vaandel. Er stond nog wel meer, en niet bepaald half stok. Ik vloek niet graag, schelden doe en deed ik al helemaal niet. Dus toen ik zag wat voor een eikel er had aangeklopt hield ik me in en gaf hem vriendschappelijk een hand. Inmiddels was Annelies zo dronken dat ze steeds harder ging praten, en bulderend ging lachen. We gingen verder met ons biologische experiment. Natuurlijk stelden Annelies en Katja zich voor aan de eikel die uit het niets was komen aanwaaien. Het stond als een paal boven water dat ze hem wel mochten. De natuur ontledend begon ik een beetje in het duister te tasten en als een blinde geilneef, met m'n handen, de grotten van Han te ontdekken. De staletieten hingen druipend aan de bovenkant, kunnen ook stalegnieten zijn geweest. Annelies was inmiddels ladderzat en had geen idee meer waar ze was of wat ze deed. Ik kon haar luidruchtige stem niet meer in toom houden.

Katja, ook aangeschoten zag het allemaal aan en probeerde deel te nemen aan onze speurtocht in de krochten van het genot. Toen gebeurde waar ik bang voor was. Annelies verloor nu echt alle controle en schreeuwde het uit. We waren goed of wel bezig of er werd op de deur gebonkt. Dat dit de druppel was en m'n vriendinnetje als de wiede weerga naar huis moest gaan. Pa naar beneden, in de kamer wachtend op wat komen zou. Katja en ik hielpen Annelies met aankleden. En passant was de fles rosé met een harde knal van m'n bureau op de houten vloer gekletterd.

Ik ging als eerste het schavot tegemoet, pa zat als een beul te wachten om het eindvonnis te vellen. Als een IS-soldaat bereid om mij en m'n scharrel een kopje kleiner te maken. Een lesje te leren zogezegd. Ik kwam als eerste schoorvoetend de trap af en de kamer binnen. De priemende blik alleen al was dodelijk. Katja volgde, met moeite rechtop lopend. Zag aan pa dat ie haar niet onaantrekkelijk vond. Toen kwam de apotheose, de gruwelijke epiloog, het eindvonnis dat ik nooit meer zal vergeten.

Pa had er geen rekening mee gehouden dat er nog een tweede dolle Mina de trap af zou komen. Annelies kwam met donderend geraas van de trap af gevallen. Slingerde zich strontbezopen, aan de deurpost vastgeklemd de kamer in. Als een heuse Bonny st Claire, die een hele fles Jägermeister van de Sint Bernardshond in één teug naar binnen had gekeild, liet ze zich ongegeneerd in de grote leren stoel zakken. Als een spastische bouwvakker on acid bewoog ze alle kanten op en sprak de legendarische woorden: 'Daw menweer, bemt uw de vadew vam hewmam?' 'Sowwy voooor de rosseeee ongewlukje, Ik bem Amneliez.' Een maand later woonde ik op mezelf.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 20:53:30 #8
441859 crew  Lenny77
pi_217851499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ging ooit op vakantie naar Frankrijk, het eerste stuk ging voortreffelijk, tot Eersel. ik was nog niet in Turnhout en kon al nieuwe schokbrekers kopen
Deze grap heb ik nog nooit gehoord :D

:') :{ :( :N :{w :|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 5 juni 2025 @ 10:34:31 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217855589
Mijn vrouw en ik gaan altijd naar Tenerife en dan gaan we savonds bij restaurant d'n Hollander frietjes met kipsate en sala eten. HEERLIJK!

Heb daar ook eens een instagram filmpje van gemaakt geloof ik.
  donderdag 5 juni 2025 @ 10:41:35 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217855622
Ik was ooit in Seoul (zeker 25 jaar geleden) met een vriend die nogal groot en harig is. Er kwamen allemaal Koreanen op hem af die met hem op de foto wilden, en die over zijn armen streken alsof het een klein diertje was ofzo.

Niemand wou met mij op de foto verder.
  donderdag 5 juni 2025 @ 12:21:35 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217856456
De weersverwachting in de week voor vakantie naar bijna 40 graden zien stijgen (op de dag van vertrek) was geen hoogtepunt.

Als ik dat had gewild had ik wel iets in Zuid-Europa geboekt, en niet in Hamburg. :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Eightyone op 05-06-2025 17:24:14 ]
  donderdag 5 juni 2025 @ 15:39:15 #12
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217858280
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2025 10:34 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vrouw en ik gaan altijd naar Tenerife en dan gaan we savonds bij restaurant d'n Hollander frietjes met kipsate en sala eten. HEERLIJK!

Heb daar ook eens een instagram filmpje van gemaakt geloof ik.
Altijd fijn plekken waar je Nederlandse tentjes hebt. Doet me denken aan Chersonissos _O_
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217859060
Toen ik een jaar of 12 was op vakantie in toenmalig Joegoslavië werd ik tijdens het snorkelen te grazen genomen door een zeeanemoon. In mijn gezicht. Op dag 3 van de 2 weken. Heel mijn gezicht onder de blaren, mocht de hele vakantie niet meer in de zon. :')
Het jaar daarop kreeg ik in Zweden een voetbal met volle kracht in mijn gezicht. Bloedneus xxl en botoxlippen van sommige BNers waren magertjes vergeleken met mijn lippen die vakantie. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')