Ja, ik was eens uit en was de bob en nadat we in de stad waren geweest gingen we nog even langs de dorpskroeg en daar had mijn vriendin een week eerder een gesprek gehad met een kerel. Mijn vriendin is een bloedmooie meid en toen kwam de vriendin van die kerel verhaal halen. Of nouja, ze wilde gelijk op de vuist met mijn vriendin. Ik was ook maar 55 kilo maar wel een kop groter dan mijn vriendin, en nuchter, en ik sprong er voor en toen pakte die vriendin van die kerel mij dus. Het was in een cafe en ik kreeg een klap en wilde in een reflex wat terug doen maar toen hielden ze me vast. Toen het weer wat rustiger werd lieten ze haar los en toen pakte ze me weer en weer hielden ze me vast en kon ik niets terug doen. Inmiddels was ik woest en konden ze me niet meer houden en hebben ze me er met veel geweld uit gezet. Eenmaal buiten stond ik daar even en toen kwam ze ook nog naar buiten en toen heb ik haar zo hard als ik kon in dr kruis getrapt en greep ik haar zodat ze met dr rug op een motorkap van een auto lag. Heb dr gezicht kapot geslagen tot de politie me eraf trok. Haar kerel stond achter mij en die sloeg steeds achter op mijn hoofd wat ik niet heb vernomen maar dat vertelden ze me later, ik had dikke bulten op mn kop maar verder geen wonden maar zat helemaal onder het bloed van haar. De politie was er erg snel omdat die auto geen ramen meer had want die had ze al ingeslagen voor ze binnen kwam omdat ze al ruzie met haar vent had. Ik ben nog nooit zo boos geweest als toen, had echt een waas voor mn ogen. Heb ook aangifte gedaan, ze was al bekend bij de politie, echt een tokkie. Als ik een wapen had gehad had ik die gebruikt en dat vond ik een enorm eng id. Heb er echt een trauma van opgelopen. Maar ik weet wel dat ik niet 'freeze' of 'vlucht' maar er bovenop ga. Ik stond ook strak van de adrenaline want toen ik mijn vriendin vond in de shoarmatent ernaast (ja, echt, die was gewoon weggegaan want hield niet van geweld) vroegen ze of ik een pilletje had gehad zulke grote pupillen had ik. Heb er nachten niet van kunnen slapen.
To BG or not to BG!