laatste straat in Amsterdam. Water achter "de fotograaf"quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:38 schreef chufi het volgende:
De post die je wist dat die zou komen .. doe dan een hint
C&A op de hoek. Bios om de hoek.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:26 schreef Jappie het volgende:
Vroegah, had je hier rechts nog het postkantoor en links de straat in bij het stoplicht v Vliet en Wielinga met daarachter een aantal scoutingclubs waaronder de zeeverkenners van de Prinses Margriet groep; dat waren nog eens tijden.
Mc Donalds dacht ik niet maar wel een Wimpy ff verderop en natuurlijk Schepquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:34 schreef Rob het volgende:
[..]
C&A op de hoek. Bios om de hoek.en volgens mij heeft er ook een Mc donalds gezeten ooit
Mr Makkie kwam er na MC Donalds (zie geheugen van...)quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mc Donalds dacht ik niet maar wel een Wimpy ff verderop en natuurlijk Schep
Er heeft ook nog een Mr Makkie gezeten wellicht heb je die nog in herinnering.
Tijd voor verversing, heb nu wel lang genoeg tegen de Kindergarden aangekeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 01:14 schreef Rob het volgende:
Oplossing:
Tollenstraat
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rob op 02-11-2025 11:16:53 ]
quote:Op zondag 2 november 2025 11:08 schreef Rob het volgende:
Ik kan het plaatje even niet vinden.Wellicht denkt een ieder dat je geen nieuw plaatje hebt gepost omdat er hemelsbreed nog geen 100 mt zit tussen de huidige en je vorige opdracht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vond ik juist grappig.. Dezelfde buurt vanuit een ander straatje.quote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wellicht denkt een ieder dat je geen nieuw plaatje hebt gepost omdat er hemelsbreed nog geen 100 mt zit tussen de huidige en je vorige opdracht ?
Gelijk heb je..ik moest er ook om gniffelen nadat ik eerst de omzwervingen via Osdorp; geuzenveld; betondorp; gein had gehad.quote:Op maandag 3 november 2025 15:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat vond ik juist grappig.. Dezelfde buurt vanuit een ander straatje.
maar afijn het plaatje/de opgave is wat het is.
Rechts was de school voor de rijn binnen en zeevaart oid.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat we hier zo lang bij stilstaan....vroeger rende je hier altijd snel voorbij.
Ik kan er wel oeverloos gaan discussiëren maar ik speel vaak vals want Google lens gebruikt. Daarom doe ik alleen mee wanneer ik de opgave uit m'n eigen kennis weet.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat we hier zo lang bij stilstaan....vroeger rende je hier altijd snel voorbij.
ik volgens mij de Rivierenbuurt.. maar kom er niet uitquote:Op maandag 24 november 2025 15:18 schreef PPL het volgende:
Mijn gveoel zegt dat het ergens in Zuid is als ik naar de woningen kijk, maar veel verder dan dat kom ik niet.Heb de hele Stadionpleinbuurt nu wel gezien via Maps
warm en het is niet in Grunnquote:Op maandag 24 november 2025 15:37 schreef Rob het volgende:
[..]
ik volgens mij de Rivierenbuurt.. maar kom er niet uit
Veel precieser kun je niet zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:32 schreef Rob het volgende:
Ik twijfel tussen Oost en Centrum maar zal nog even verder kijken.
ik hou jullie op de hoogte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |