Heb het overwogen maar die dingen zijn zo duur.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekocht
Ja en mijn Switch 2 staat ook nog eens IN de tv-kast. Dus moet niet alleen opstaan, maar ook een deurtje openen, én sluitenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het overwogen maar die dingen zijn zo duur.Then again, opstaan is wel heel erg.
Ja dat kan ECHT niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja en mijn Switch 2 staat ook nog eens IN de tv-kast. Dus moet niet alleen opstaan, maar ook een deurtje openen, én sluiten
MK World met 24 mensen in 1 lobby.. Ik word al gek als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Begint toch te kriebelen, maar er zijn 0,0 games die me nu boeien. En geen oled. Hou me tegen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
MK World met 24 mensen in 1 lobby.. Ik word al gek als ik er naar kijk
Laat maar weerquote:No Real HDR Support / 450 Nits Max /
Dat had ik ook, en ook geen fan van Mario Kart behalve dan de SNES versie. Maar ik kon het toch niet laten en op het laatste moment besloten om er toch eentje te halen. Daarnaast wil ik Tears of the Kingdom graag met 60 fps spelen, dat heeft mij wel overgehaald. Ook wel benieuwd naar Donkey Kong.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Begint toch te kriebelen, maar er zijn 0,0 games die me nu boeien. En geen oled. Hou me tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |