quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Straks is het wel weer droogquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het regent
Ja, eten ga ik zo doen idd.
Nee, want ik ben altijd vrij op woensdag. Maar meestal werk ik dan alsnog thuisquote:
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.quote:
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubberquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.
noem je poes nou dikquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubber
Nee ik refereer gewoon aan de blubber die ontstaan op de grond als er regen op valtquote:
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf kokenquote:
goed zoquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf koken
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodigquote:
quote:
Oeh krijgen we dan een livestreamquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodig
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
@:essnhills dit ziet er ook leuk uit om te doen
https://fb.watch/z-HxrU3uj9/
ja kwam een keer op een insta account van iemand zo kleden maakt. Waren echt prachtigquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
* TheStigsDutchCousin gaat klaar zittenquote:
SUMMERWEENquote:Vanaf vrijdag de dertiende toenemende kans op een (onweers)bui met waarschijnlijk iets lagere temperaturen.
Ik zou daar echt te puberaal mee omgaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |