Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaar
Ja het gebeurt niet vaak genoeg dat ik er echt van baal of zo. Maar het verschil viel wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat een gedoetjesNouja dan helpen jullie de mensen die het nog niet goed onder de knie hebben wel weer verder door ervaring op te doen?
kuchquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die smerige 'random leuke plaatjes van de dag' kan allemaal, maar dit... nee zeg
Hondenscheten had je ook van die reeks....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?
En mierezeikersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hondenscheten had je ook van die reeks....
en ook iets met Rioolkots oid
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
![]()
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziekquote:
Niet bepaald mijn stijl neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziek
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
Toen ik op die flat 12 hoog woonde, kenden veel GPS systemen die straat niet. Het eindige op plein, maar je had ook een laan met dat wat er voorstond. Dus zeg maar Jansenplein en Jansenlaan.. dat is vaak misgegaan, ook toen ik er al meer dan 5 jaar woonde......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video.
Hier heb je ze allemaal ofzo
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.
Jij bent nooit mod geweest of wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |