Stop. De. Persen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk eens een echt interessante baan via een recruiter aangeboden gekregen
- baan in een branch waar ik wel wil werkenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk eens een echt interessante baan via een recruiter aangeboden gekregen
ga je er op in?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil wel eens gaan praten in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Onmogelijk dit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
quote:! Voor dit pakket moet je een handtekening zetten.
quote:! Voor dit pakket moet je een identiteitsbewijs laten zien.
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zienquote:! Voor dit pakket moet je
• een handtekening zetten
• je ID laten zien
Nee hoor, doet de bezorger wel voor jequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zien
Dan moet het wel erg belangrijk zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat heb ik ook een keer gehad. komt die gozer aan de deur en geeft me zo het pakket en wil weglopen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt bij een pakketpunt, en deze doet het wel volgens het boekjequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, doet de bezorger wel voor je
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Het is een pakketje met....quote:
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft uitgevonden dat de puppy's hem niet lastig kunnen vallen als hij op een stoel gaat liggen
Legohuisjes?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
a.s. dinsdagquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?
zou nog even verder kijken danquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.
Had me eigenlijk voorgenomen om dat soort grote veranderingen nu even niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |