Jij niet dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wil je ook oogballen uit het gezicht halen van mensen?
Jaaa dat heb ik weleens gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
@:essnhills dit ziet er ook leuk uit om te doen
https://fb.watch/z-HxrU3uj9/
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal gestoord van. Dan ging het weer een tijdje goed, maar dan was ik een paar dagen weg en dan begon het gezeik weer opnieuw. Paar keer een loodgieter laten komen en dan ging het weer even goed.
maar dan kan je van die nepperts doen en die zijn super tofquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind mensen met oogballen mooier dan zonder
ik heb dat in den haag echt jaren zo gehadquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dicht
Met LEDjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan je van die nepperts doen en die zijn super tof
Volgens mij was mijn hoogste jaarverbruik ooit iets van 34quote:
Daarom ben je maar gewoon verhuisdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat in den haag echt jaren zo gehad
Dit klinkt echt heel kut.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dicht
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn hoogste jaarverbruik ooit iets van 34
Gat in de grond is dan zelfs een luxe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Nee heb daar ook een nieuw toilet toen in laten zetten voordat ik het verhuurde. Zelf nooit zo'n luxe toilet gehad
Dat is wel veelquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72
Dat wordt dan 10.000.000.000.000 euro meneertjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72
Ik merk eigenlijk niet zoveel verschil met een nieuwe wc.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat ik de jaren daarvoor als een soort Nattekat de meterstand niet had doorgegeven en ze die jaren een schatting hadden gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |