SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsd🔴g 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
hehehehe, moest lachen om het balletjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
quote:
Lol ja ik zie hetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens essie, mijn ader is zelfs op die foto echt OVERDUIDELIJK zichtbaar
degene die dat misprikt moet een andere baan zoeken (is me nog niet overkomen)
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Mja ze zijn inderdaad niet allemaal even goed. Ik word vaak niet geloofd als ik zeg dat ik moeilijk te prikken ben, omdat blijkbaar heel veel mensen dat zeggen terwijl het niet zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Ja bij mij liggen ze dus ook diepquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Geheel ontopicquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij liggen ze dus o🔴k diep
Vorig jaar was ze een heel tijdje aan het zoeken in mijn arm. Probeerde ze mijn andere arm
"Deze is nog erger"
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh goeie. Ik weet niet of dit een andere is dan die ik op HBO heb gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donderdag
https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-p-diddy-open-en-bloot
@:ama
Of heb je die al gezien??
This video is age-restricted and only playable on YouTube.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Wat een gedoetjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vindt Danny dit te intens?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
This video is age-restricted and only playable on YouTube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |