Dat vormt geen antwoord op de vraag:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oké Haaretz liegt en als het niet liegt dan is het goed omdat howdi wel een reden verzint
Waar in Israël heb ik te vrezen van IDF bommen of soldaten die mij executeren? Of als ik Damascus zou bezoeken? Beiroet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Af en toe even onderduiken vanwege de IDF bommen.
Of de IDF soldaten die je executeren als je wat voedsel haalt.
Wat maakt dat nou uit he?
Vertelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een Derde Rijk-plan wilde uitvoeren?
Omdat je uit je nek kletst. Het is nergens de norm behalve in Israëlquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vormt geen antwoord op de vraag:
Waarom veroordeel je vermeende sentimenten in de Israëlische samenleving die in de volledige Ummah min of meer de norm zijn? Hoe komt het toch dat jullie denken dat als jullie andere volkeren verdrijven, afslachten of zuiveren dit volledig acceptabel is, maar als jullie eens een koekje van eigen deeg krijgen dit een onvoorstelbare ramp is?
Islam is voor velen een cult. Alleen als je lid bent van de cult mag je bepaalde zaken. Niet-leden hebben geen cultprivileges.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vormt geen antwoord op de vraag:
Waarom veroordeel je vermeende sentimenten in de Israëlische samenleving die in de volledige Ummah min of meer de norm zijn? Hoe komt het toch dat jullie denken dat als jullie andere volkeren verdrijven, afslachten of zuiveren dit volledig acceptabel is, maar als jullie eens een koekje van eigen deeg krijgen dit een onvoorstelbare ramp is?
Iets met Madagascar?quote:
Veel moois te zien in Jordanië hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jordanië trekt me gevoelsmatig minder aan, dus daar zou ik mijn tijd niet echt aan besteden.
Nee hoor moslim, de voorbeelden zijn te over. Jezidi's, Armenen, Christenen, Druze. Waarom wonen er nul Joden meer in de Arabische en Islamtische landen waar er voorheen meer dan een miljoen waren? Of neem recent nog het geweld tegen de Alawieten in Syrië.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat je uit je nek kletst. Het is nergens de norm behalve in Israël
Je kletst uit je nek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor moslim, de voorbeelden zijn te over. Jezidi's, Armenen, Christenen, Druze. Waarom wonen er nul Joden meer in de Arabische en Islamtische landen waar er voorheen meer dan een miljoen waren? Of neem recent nog het geweld tegen de Alawieten in Syrië.
En dus de ook de slogans 'From the River to the Sea' en 'Intifada, Intifada'. Het is voor iedereen duidelijk wat dit betekent (ze komen ook uit de kringen van Hamas) en ook wat de dominante culturen zijn in de (Arabisch en) Islamitische wereld.
Dan kun je dus wel jammeren over een vermeende survey van Haaretz, maar ik zou eerst eens beginnen met veroordelen van precies dezelfde of zelfs 10x ergere sentimenten in de eigen contreien.
Zeg jij het maar.quote:
Ik weet dondersgoed wat ik gezegd heb. Quote het maarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeg jij het maar.
Israeli konden wel naar Madagaskar ofzo?
Het was tenslotte jouw post.
Of ben je het opeens vergeten?
Wat zei je dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed wat ik gezegd heb. Quote het maar
Wat een verschil.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef HowardRoark het volgende:
Even via linkjes want de beelden kunnen niet gedeeld worden, maar het contrast is groot
https://twitter.com/Osint613/status/1929661310003810582
https://twitter.com/VividProwess/status/1909652461888897266
Geloof ik graag, alleen ik ga altijd op mijn gevoel af. Je kunt toch niet de hele wereld bezoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:55 schreef oblo het volgende:
[..]
Veel moois te zien in Jordanië hoor.
Je zou die trip nu kunnen maken als je weet welke plekken je moet vermijden.
Syrië wil ook nog eens bezoeken, alleen is dat wel erg riskant met mijn naam. Voor jou zou dat geen probleem moeten zijn.
Mooie vlog:
Bekijk deze YouTube-video
Kan me Jordanië nog herinneren van de Top Gear special, toen ze door Irak, Syrië en Jordanië naar Israel reden en met name Jordanië had prachtige mooie oude bouwwerken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:55 schreef oblo het volgende:
[..]
Veel moois te zien in Jordanië hoor.
Je zou die trip nu kunnen maken als je weet welke plekken je moet vermijden.
Syrië wil ook nog eens bezoeken, alleen is dat wel erg riskant met mijn naam. Voor jou zou dat geen probleem moeten zijn.
Mooie vlog:
Bekijk deze YouTube-video
Grappig dat je dat filmpje met die gedode geitjes vergeet. Die was van de week. Bloederig, stuk of tien, en eentje leefde nog maar kon zich niet bewegen en alleen maar lijdzaam mekkeren. Alleen maar omdat de geitjes bij een Arabier in de West Bank hoordequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef HowardRoark het volgende:
Even via linkjes want de beelden kunnen niet gedeeld worden, maar het contrast is groot
https://twitter.com/Osint613/status/1929661310003810582
https://twitter.com/VividProwess/status/1909652461888897266
Het is geen competitie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig dat je dat filmpje met die gedode geitjes vergeet. Die was van de week. Bloederig, stuk of tien, en eentje leefde nog maar kon zich niet bewegen en alleen maar lijdzaam mekkeren. Alleen maar omdat de geitjes bij een Arabier in de West Bank hoorde
In Marokko komen super veel Israelis, gewoon met Israelisch paspoort.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geloof ik graag, alleen ik ga altijd op mijn gevoel af. Je kunt toch niet de hele wereld bezoeken
Bizar dat dat nog steeds een realiteit is. Zelfs met een Nederlands paspoort. Ik ken een Israëlische met een Portugees paspoort maar met voorouders uit Marokko (lang verhaal) maar die durfde het ook niet aan om naar Marokko te gaan op haar Portugese paspoort, ondanks de diplomatieke relaties nu.
Ja veel historie is vernietigd door isisquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:08 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Kan me Jordanië nog herinneren van de Top Gear special, toen ze door Irak, Syrië en Jordanië naar Israel reden en met name Jordanië had prachtige mooie oude bouwwerken.
Syrië had een hele mooie hoofdstad, toen nog in ieder geval.
Ben bang dat in Syrië misschien een boel oude historische bouwwerken vernietigd waren ten tijde van ISIS.
Een wereld van verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een verschil.
Die eerste video is om te kotsen.
quote:A Palestinian mayor whose offer of a bounty for killing stray dogs caused outrage among animal-lovers has backtracked, saying he was joking.
Hebron Mayor Tayseer Abu Sneineh had said those who killed strays in his city could get 20 shekels ($5.8; 5.7 euros) per dog.
Stills and videos were then widely shared on social media which apparently showed dogs being killed or abused. Another mayor then encouraged people to also shoot dogs in his city.
Diana Babish, who runs the West Bank's only dog shelter, in Beit Sahour south of Jerusalem, condemned what she said was "a green light to violate and kill and torture animals".
...
Zijn dat degenen met familie daar? Ze durfde het niet alleen iig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:14 schreef oblo het volgende:
[..]
In Marokko komen super veel Israelis, gewoon met Israelisch paspoort.
Marokko had natuurlijk ook ooit een grote bloeiende Joodse gemeenschap.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:14 schreef oblo het volgende:
[..]
In Marokko komen super veel Israelis, gewoon met Israelisch paspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |