Nee, fierljeppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achteruit over een sloot springen? Of doen ze dat in Nederland pas bij de 3de les?
hejje nog een leuk topic geopend die ik aan je fantopic kan voegen heequote:
ONZ / Kan ik ook een bemenst toilet aanvragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
hejje nog een leuk topic geopend die ik aan je fantopic kan voegen hee
Snap ik wel, je moet op veel letten en anders kijken dan op de fietsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond het best heftig. Kwam helemaaal overprikkeld eruit.
owwwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond het best heftig. Kwam helemaaal overprikkeld eruit.
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snap ik wel, je moet op veel letten en anders kijken dan op de fiets
Ik heb vaak zat een dutje gedaan na mijn rijles
heb je het rijden(zonder op alles te moeten letten qua verkeer) wel onder de knie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.
Ah dan is het ook een omschakelingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het rijden(zonder op alles te moeten letten qua verkeer) wel onder de knie?
aah das fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijk
Dudje heeft nu ook een automaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |