Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Er worden weer veel fietsers aangereden hier in de wijk. Ik let maar extra op.
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒
oh blegh mailquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het in de echte adobe doet wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee het zijn verrassend weinig fatbikes moet ik zeggen maar wel veel onoverzichtelijke fietspaden met oversteken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Ja ik vind meteen dat ze eruit ziet alsof ze verwaarloosd wordt ofzo maar ze wil dat echt niet want ze gaat de aanval aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leeuw met een beperkingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt![]()
een rode pingpongbalquote:
Snel er doorheen knallen. Mijn stellingname is dat als het via mail binnenkomt het nooit urgent kan zijn. Anders bellen of appen ze wel.quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
*mompelt iets over rekening houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Oh netjes de buren die gaan verhuizen ruimen zelf de tegels op die ze niet gebruikt hebben. Deed de vorige bewoner dat bij mijn huis maar.
Nou ik ben nu toch klaar met dutje doen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*mompelt iets over rekening houden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Waar komt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die hoort nu bij je tattooquote:
Een doelwit.quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
PostNL zegt in de app dat er mogelijk vertragingen zijn bij de levering vanwege het "shopseizoen".
...
Shopseizoen? Hebben we nu ook al een vakantiegeld shopseizoen piekbelasting alsof het black friday is?
Finse influencers?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hebt blijkbaar ook al finfluencers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |