Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
de te snap ik ook niet, niks mis mee toch?![]()
[..]
ahhh oke
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohja, een oud leerling komt bij ons werken volgend jaar. De 4de in korte tijd. Erg leuk.
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagd
Zo is datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemel![]()
Oh, dat hoorde ik.quote:
Ik mag zo nog even werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bijna klaar met werk, het is nog geen eens acht uur ohmyyyyy
ik ga zo douchen en mn nagels doen en nieuwe stencils uitproberen![]()
ik had er eentje geprobeerd want kon niet wachten, had ik beter niet kunnen doen want het is gezeik met die inkt
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?
ga je er mee doen?quote:
Mijn oud-leerling doet niet mee, dus ik kijk niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:UitStraling zometeen op NPO3 vrouwenvoetbal, Ik weet dat je dat totaal niet interesseert. Maar het is NL - Schotland. Dus The Flower of Scotland... 20.30 begint het, dus iets daarvoor te horen...
Saaie praktische problemen.quote:
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Hier mag datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Kaneel heeft een werkharem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
hoelang zijn jouw dutjes meestal?quote:
quote:
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
Rekening houden met elkaar is zo 1989.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Wat een herrie buiten. Kunnen ze geen rekening houden met de luie medemens.
saaie problemen klinkt positief?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Jammer toen werd ik net geboren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |