Wiet waait?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Nog een geluk dat de koning in het land is, hij zou maar wiet waait weg zitten
wiet waait weg ( ver weg) (zei mij vader altijd als ik vroeg waar we heen gingenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wiet waait weg ( ver weg) (zei mij vader altijd als ik vroeg waar we heen gingen)
Dat scheelt nogal. BB is ook altijd wel goed te doen daarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
hotel in aachen te boeken vanaf 50 en in gent ook niet veel duurder, komen ze in tilburg met 194
Niemand heeft ooit van Aken of Gent gehoord. Tilburg is een metropolis, dus 194 klinkt goedkoopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
hotel in aachen te boeken vanaf 50 en in gent ook niet veel duurder, komen ze in tilburg met 194
Ik moest zoeken op de kaart, want ik had nog nooit gehoord van Rotterdam. Hier vragen mensen meestal of ik uit Tilburg kom, want dat is de enige plaats die Amerikanen kennenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Maar dat komt vooral omdat TIlburg niet zoveel hotels heeft voor de grootte van de stad, even gekeken naar Rotterdam, daar kan je voor deze prijzen boeken
Rotterdam, waar legt dat dan...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest zoeken op de kaart, want ik had nog nooit gehoord van Rotterdam. Hier vragen mensen meestal of ik uit Tilburg kom, want dat is de enige plaats die Amerikanen kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |