Wat een persoonlijke vragen, Dot! Jeetje, krijg het er warm van!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLagroom is heerlijk, jammie
En een man die niet van tetten houdt, ben jij meer een billen man?
Ik ga geen onbekende dame rimmen. Eén keer gedaan en daarna 3 dagen keelpijn gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ben nu in Italiëquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga geen onbekende dame rimmen. Eén keer gedaan en daarna 3 dagen keelpijn gehad!Je kunt van te voren toch ook wel ruiken of het schoon genoeg is om je tong in een bruin sterretje te steken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga geen onbekende dame rimmen. Eén keer gedaan en daarna 3 dagen keelpijn gehad!Was jij nu nog ziek, zo 3 dagen na de meet met onbekende mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
O jullie zijn niet samen, dacht dat je vriendin met jou mee wasquote:
Hey Moonquote:
O Jee, dacht kan jou alles vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke vragen, Dot! Jeetje, krijg het er warm van!
Ben hier, of naja, in Slovenië, voor mijn werk. Dus nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jullie zijn niet samen, dacht dat je vriendin met jou mee was
Ha mooi zo, houden zo. Fijn te lezenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot![]()
Het is hier echt heerlijk !!ik ben enorm aan het genieten
A zo. Ja ik weet het nooit met jou, misschien is ze mee om er een vakantie aan te knopenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben hier, of naja, in Slovenië, voor mijn werk. Dus nee.
Het is veel te vroeg voor zulke praatjes!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt van te voren toch ook wel ruiken of het schoon genoeg is om je tong in een bruin sterretje te steken?
Neen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij nu nog ziek, zo 3 dagen na de meet met onbekende mensen?
OMG, jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij. @loveislikeakiss @MizzezAmyquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, dacht kan jou alles vragen![]()
Je hoeft niet te antwoorden hoor
Praatjes vullen geen gaatjes. Dus je wordt er ook geen 3 dagen ziek vanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is veel te vroeg voor zulke praatjes!
Ik heb helemaal geen verkeerd beeld van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OMG, jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij. @:loveislikeakiss @:MizzezAmy
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |