Als het cpb eens te vertrouwen is...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]![]()
Veel mensen kiezen vanuit emotie. Misschien de meeste wel. Vooral de mensen die op populistische partijen stemmen die niet veel op hebben van instituties zoals het CPB en hun plannen niet laten doorberekenen.
Ik denk niet dat iemand de (economische) vruchten heeft geplukt van het PVV-beleid.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die reactie wekt wel wat weerstand bij me op.
Verwacht maar een stroom van klachten.
Jesus wat slechtquote:
Wat staat bovenaan die piramide dan? Recht op neuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef Hallulama het volgende:
Bestuur op basis van behoefte, in plaats van ideologie, zou ik wel eens willen zien.
Vijf partijen maximaal, één voor elke laag in de piramide van Maslow.
POL / Maslow Partijstelsel?
Vandaar dat ene lid bij de PVV.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat staat bovenaan die piramide dan? Recht op neuken?
Klopt helaas als een bus, maar wie weet, ooit (in het landsbelang)...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, dan moet je de grondwet veranderen en daarvoor is iets van 2/3e nodig die dit ook ziet zitten.
Denk niet dat veel partijen voor gaan stemmen om zichzelf op te heffen.
Dat wordt geen EV voor Geertquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In de auto stappen en luidruchtig gas blijven geven tot ze hem horen.
Je hebt ook EV's met een speaker voor het motorgeluidquote:
Zou slechts 00,01 procent van de nieuwkomers crimineel zijn dan zou er hier toch nooit zoveel criminaliteit zijn? Men zou dan weer dagelijks een krant kunnen lezen zonder ergernis over zoveel criminaliteit in de streek waar men woont.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Elke partij wil asielzoekers die hier niet horen uitzetten.
En nee grenscontroles helpen er geen reet bij, want 99,99% van wie binnenkomt is geen crimineel.
Klinkt als kortsluitingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die reactie wekt wel wat weerstand bij me op.
Verwacht maar een stroom van klachten.
Oh, dat past dan weer prima bij zo'n figuur dat iedere keer dreigt de boel op te blazen en dan demonstratief vertrekt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt ook EV's met een speaker voor het motorgeluid
Kan je zelfs kiezen tussen een 3-cilinder of een V12.
Ik heb een collega gehad die was sound engineer bij BMW, je moest eens weten hoe goed men nadenkt over geluidjes van je auto, maar ook bijvoorbeeld hoe het geluid is als je je deur dicht doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En het geluid van je portemonnee als je die open doet, dat is bij BMW ook wel een bekendequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die was sound engineer bij BMW, je moest eens weten hoe goed men nadenkt over geluidjes van je auto, maar ook bijvoorbeeld hoe het geluid is als je je deur dicht doet.
Even ontladenquote:
Zou wel een toffe stunt zijn om een Tesla te kopen en die om te bouwen tot een benzine auto met een dikke V12 erinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gedaan, dan wel met een V8 ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou wel een toffe stunt zijn om een Tesla te kopen en die om te bouwen tot een benzine auto met een dikke V12 erin![]()
![]()
Jij gaat liever nog 3 jaar op deze voet verder?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed... wat is de strategie van Wilders door dit te doen?
Denkt hij dat hij bij de volgende verkiezingen meer voor elkaar kan krijgen?
Eigenlijk zou je dan mss een wet moeten introduceren dat de partij die een kabinet vroegtijdig opblaast, niet mee mag doen bij de volgende verkiezingen.
Daarmee dwing je partijen om de rit uit te zitten en compromissen te sluiten.
Als partijen weten dat ze zich voor 4 jaar verbinden, maken ze misschien verstandigere keuzes voordat ze in een kabinet stappen en een regeerakkoord smeden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij gaat liever nog 3 jaar op deze voet verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |