Ik vind Bontenbal ook wel een goede politicus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef Nexum het volgende:
Als ik de CDA was zou ik dit echt gebruiken om m’n shine te pakken. GL-PvdA gaat toch nooit de grootste worden want hun imago onder Frans is te elitair and bereikt veel mensen niet. PVV zal groot blijven maar ik zie ze niet een landslide trekken zoals vorige verkiezingen, en VVD zie ik ook niet ineens terugkomen als uitschieter.
CDA zit precies in het midden qua imago nu en dat is wat mensen nodig hebben: vertrouwd en stabiel.
Mee eens, maar het geeft wel vermakelijke beelden. Alhoewel die van Meijeren wel iets heel irritants over zich heeft, ik vind het een beetje een glibberig mannetje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ook die partij maakt zichzelf zo belachelijk. Hoe Van Meijeren zichzelf liet ophemelen door uit de commissie corona te stappen. Daar trapt geen hond in.
Had al wat gevonden op YouTube, met die V8.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
heb wel eens een amerikaanse youtuber gezien die dat had gedaan (nou ja met een chevy V8 dan, V12 doen ze daar niet aan)
Ew CDAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef Nexum het volgende:
Als ik de CDA was zou ik dit echt gebruiken om m’n shine te pakken. GL-PvdA gaat toch nooit de grootste worden want hun imago onder Frans is te elitair and bereikt veel mensen niet. PVV zal groot blijven maar ik zie ze niet een landslide trekken zoals vorige verkiezingen, en VVD zie ik ook niet ineens terugkomen als uitschieter.
CDA zit precies in het midden qua imago nu en dat is wat mensen nodig hebben: vertrouwd en stabiel.
Ik begrijp wel zijn frustratie maar niet deze actie. Daar speel je alleen maar links mee in de kaartquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:19 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ik heb het politieke nieuws in Nederland eigenlijk echt te weinig gevolgd. Voor de andere "asielbeleid kritieke fokkers": vinden jullie dit een keuze die te begrijpen is vanuit Wilders?
Aasgieren.quote:
het is zo'n fout mannetje. Drie keer gepakt wegens rijden met drank op. De beveiliging van de Tweede kamer heeft 'm meerdere keren bezopen aangetroffen. Geheelonthouder noemt ie dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mee eens, maar het geeft wel vermakelijke beelden. Alhoewel die van Meijeren wel iets heel irritants over zich heeft, ik vind het een beetje een glibberig mannetje.
De complotmarmot.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mee eens, maar het geeft wel vermakelijke beelden. Alhoewel die van Meijeren wel iets heel irritants over zich heeft, ik vind het een beetje een glibberig mannetje.
De voorstellen van Faber moesten nog naar de kamer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er geen ruk gebeurt mbt asiel is wel een terecht punt van Wilders. Er zijn teveel spelbrekers in dit land. Waarom kunnen buurlanden het wel regelen? Ligt niet alleen aan de PVV, NSC heeft ook een vervelende rol gespeeld. Die noodwet had er gewoon moeten komen. Stap gewoon uit dat Dublinverdrag
Ik ook en het is zeker niet mijn partij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind Bontenbal ook wel een goede politicus.
Omdat zijn eigen door hemzelf aangestelde handpop, ik bedoel minister, geen fuck voor elkaar krijgt. Als je altijd met totaal onrealistische plannen en symboolpolitiek (grenscontroles maar wel bezuinigen op ambtenaren anyone?) Dan krijg je niks vovor elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er geen ruk gebeurt mbt asiel is wel een terecht punt van Wilders. Er zijn teveel spelbrekers in dit land. Waarom kunnen buurlanden het wel regelen? Ligt niet alleen aan de PVV, NSC heeft ook een vervelende rol gespeeld. Die noodwet had er gewoon moeten komen. Stap gewoon uit dat Dublinverdrag
Reken maar dat Wilders zich verheugt op de oppositie om van daaruit met gestrekt been iedereen weer te fileren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De voorstellen van Faber moesten nog naar de kamer.
Als de VVD straks weigert om met de PVV te regeren, wat volstrekt logisch is, dan heeft de PVV niet alleen niets bereikt, maar ook niets meer te zeggen.
Heeft natuurlijk ook gewoon grotendeels te maken met het feit dat we daar geen reet meer over te zeggen hebben doordat we allerlei achterlijke verdragen hebben gesloten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:08 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Omdat zijn eigen door hemzelf aangestelde handpop, ik bedoel minister, geen fuck voor elkaar krijgt. Als je altijd met totaal onrealistische plannen en symboolpolitiek (grenscontroles maar wel bezuinigen op ambtenaren anyone?) Dan krijg je niks vovor elkaar.
En dat is Wilders: De niks voor mekaar show.
Ik zou bijna zeggen laat gl/pvda het maar proberen zodat we gelijk kunnen zien dat hun er helemaal niks van kunnen maar die gaan natuurlijk gelijk veel meer van de achterlijke verdragen afsluiten waar we nooit vanaf komenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook gewoon grotendeels te maken met het feit dat we daar geen reet meer over te zeggen doordat we allerlei achterlijke verdragen hebben gesloten.
mazzelpik, ik had gister 2 flesjes in de ijskast gedaan, doe ik de deur open, flikkert er een uit, in scherven op de keukenvloer. En ik had verder niks in huis. Dus ben verder maar gezond water gaan drinken (ben meer een weekend bier drinker)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Het kabinet is gevallen maar mijn bier gelukkig niet.![]()
![]()
En bij Sven Kockelmann zat ze ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze zit nu al bij Nieuws van de Dag.
Dat kan niet zonder uit de EU te stappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Voortaan maar een koelkast kopen dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mazzelpik, ik had gister 2 flesjes in de ijskast gedaan, doe ik de deur open, flikkert er een uit, in scherven op de keukenvloer. En ik had verder niks in huis. Dus ben verder maar gezond water gaan drinken (ben meer een weekend bier drinker)
Winfried Baijens?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Misschien kan Winfried even de val van het vorige kabinet erbij pakken zodra mevrouw Yesilguz is uitgepraat over de schande van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |