Dat zeg ik niet want zo kan ik makkelijker jullie keuzes door het slijk halen, zonder dat jullie wat terug kunnen zeggen.quote:
Nouja, FVD PVdD en SP vallen bij jou al af. Dus dan kan alleen nog maar het partijkartel betekenen voor jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want zo kan ik makkelijker jullie keuzes door het slijk halen, zonder dat jullie wat terug kunnen zeggen.
NSCquote:
En dan gaan mensen rare conclusies trekken zoals jij nu, en daar kan ik altijd wel om lachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Nouja, FVD PVdD en SP vallen bij jou al af. Dus dan kan alleen nog maar het partijkartel betekenen voor jou.
Alleen linkse mogooltjes op fok gebruiken die lach smiley links bovenin je post. Dus we weten al wel dat je een van die consequente landverraders bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
En dan gaan mensen rare conclusies trekken zoals jij nu, en daar kan ik altijd wel om lachen.
Mij lijkt het echt zo'n hardnekkige VVD/PVV stemmer met als prachtige reden die nooit gaat vervelen: "er is geen alternatief op rechts".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:26 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Alleen linkse mogooltjes op fok gebruiken die lach smiley links bovenin je post. Dus we weten al wel dat je een van die consequente landverraders bent.
De domheid druipt er vanafquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:26 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Alleen linkse mogooltjes op fok gebruiken die lach smiley links bovenin je post. Dus we weten al wel dat je een van die consequente landverraders bent.
Dan moet Poetin zich hier wel verkiesbaar stellen en daar zijn een aantal regels mee gemoeid volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je beter direct op Poetin stemmen, de middle man er tussenuit halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |