quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Mijn roos bloeit 2 kleurig
[ afbeelding ]
En dat voor een afdankertjequote:
Ik weet verder niets van rozenverzorging eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
mooie plant essie, die heeft wel potentie
belachelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het al vaak tegen het lijf gezegd, maar het trekt zich er niets van aan
misschien moet ik gewoon beginnen met de meest basic vlecht, maar niet vandaag. Die vijf minuten waren genoegquote:
dat is zooo mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Mijn roos bloeit 2 kleurig
[ afbeelding ]
Volgens mij groeien die dingen altijd wel, en rap ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet verder niets van rozenverzorging eigenlijk
Had 2 jaar geleden 2 rozenstruikjes gered bij de Dekamarkt (helemaal verdord). Goed water gegeven en tegen de schutting aan geplant
En nu zijn ze een stuk groter, deze bloeit nu, en die er naast zit heeft ook al knoppen
zeg je nou dat ik een nietsnut benquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kunt alles leren met de youtube toch?
Ja gewoon zorgen dat ie niet uitdroogt en het groeit welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is zooo mooi
[..]
Volgens mij groeien die dingen altijd wel, en rap ook
Opmerking:quote:Marloes (41) leeft al ruim zeven jaar met uitgezaaide longkanker
Het blijft me verbazen.quote:Heb je ook het prikje genomen
verbaas u niet, verwonder u slechts....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opmerking:
[..]
Het blijft me verbazen.
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opmerking:
[..]
Het blijft me verbazen.
waar schooft hij heen?quote:
En op internet al helemaalquote:
Met dank aan social media in heel veel gevallen.quote:
Dat is een ramp, daar wil je niet eens lezen soms.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met dank aan social media in heel veel gevallen.
Durf ik daar te kijken?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |