Slordig/wild altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Top, heb mn plan al aangepast naar iets makkelijkers waarvan ik denk 'dit moet wel echt te doen zijn'
en het mag beetje slordig
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar
ik verf mn haren en voel me dan ook altijd zo'n watje. Mn armen!!![]()
Voor jou kom ik wel weer terugquote:
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppertquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel weer terug
[..]
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppert
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moes even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
PVV-leiders Wilders heeft de stekker uit de coalitie getrokken
De partij wordt geleid door Wilders en Wilders?
Mja, van te voren deed ik wel dit:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doen
Denk dat dat niet echt verfrissend is met zo pak in de zon liggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, van te voren deed ik wel dit:
[ afbeelding ]
weet ik niet, NK zei hetquote:
jaquote:
oh fancyquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaas
Ligt onder de zoden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben weer thuis nu ga ik even motivatie zoeken om het gras te maaien.
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik vond het juist altijd verstikkend als je in de zon voor een verkeerslucht moest wachten in zo pak
Kudt lijfquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komt
Het pak uittrekken na zo'n dag vond ik echt een ramp.
quote:
quote:
Ja heb het al vaak tegen het lijf gezegd, maar het trekt zich er niets van aanquote:
babysteps.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik raak helemaal in de war van die vlecht, nvm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |