quote:
quote:
Had gekundquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat hij je schoen rood kleurt
Ik zal hier eens vragen waarom ze er hier wel uit zijn en daar nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of ik stuur gewoon een hele doos op
Maar wie weet gooien ze het hier ook nog wel uit de schappen.. Ze zijn hier wel weer de boel aan het veranderen
Dat is dan helemaal apart ja..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hier eens vragen waarom ze er hier wel uit zijn en daar niet
Wij hebben in Zutphen een hele XL ah daar hebben ze ze ook niet
Ja en wel via online bestellen, dus ze hebben ze nog welquote:
Misschien wordt het niet verkocht in de winkel..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wel via online bestellen, dus ze hebben ze nog wel
Het schap was altijd het eerst leegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wordt het niet verkocht in de winkel..
wat is feis?quote:
fleischquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schap was altijd het eerst leeg
[..]
wat is feis?
NoorseBolkquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
"Fleischnudel" verwijst naar een typisch Oostenrijks gerecht dat gevulde deegwaren zijn, gevuld met een mengsel van verschillende soorten vlees. Ze zijn in Kärnten vooral bekend en worden vaak als eerste gang in een heldere rundvleessoep geserveerd, of als hoofdgerecht met zuurkool en gerosterde spekblokjes,
Ja lijkt mij ook niet verkeerd. Mutti maakt lekker dingen. Mario boft maar met zo'n muttiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |