Oh echt, heb die hier toch wel veel op gezet..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, ik heb vorig jaar de parasol naar zolder gebracht door de vele wind
Misscshien omdat ik een vrij grote hebt en die meer wind pakt, of de wind staat hier meer op als bij jouquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, heb die hier toch wel veel op gezet..
Denk dat door de grote.. want de wind staat hier ook vaak aan de voorkantquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misscshien omdat ik een vrij grote hebt en die meer wind pakt, of de wind staat hier meer op als bij jou
Ik had een extra zware voet, maar helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat door de grote.. want de wind staat hier ook vaak aan de voorkant
Horeca parasol, dat zijn beestenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat door de grote.. want de wind staat hier ook vaak aan de voorkant
Heb ik geen plek voorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Horeca parasol, dat zijn beesten
Munt drop he? Welke winkel was datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:41 schreef Lovely het volgende:
@:dotteke hier hadden ze trouwens wel die suikerevrije drop en fruit smaak
Ja muntdrop met fruit toch? Bij de appie..quote:
Ja, die je gisteren liet zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja muntdrop met fruit toch? Bij de appie..
Hhmm, dat is wel heel apart ja..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die je gisteren liet zien.
Echt, wat raar. Hij is hier al meer dan een jaar uit de schappen bij alle AH waar ik kom.
Ja, dat is zeker heel raarquote:
Of ik stuur gewoon een hele doos opquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker heel raar
Moet ik maar een keer bij jou winkel gaan shoppen (wordt wel dure drop dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |